Olen oikea poika!

Mulla oli tänään Iso Kristiina päivä. Meille kun avattiin tuossa jonkin aikaa sitten tuo ''uusi'', eli kolminkertaiseksi laajennettu kauppakeskus, josta löytää kaikki mahdolliset palvelut. Kävin shoppailemassa muutaman meikkivoiteen, puuteria ja koirille virikkeitä sekä herkkuja. Sitten päätin laittaa kuontalon uuteen uskoon. Menin tuohon Kampaamokauppa Sitruunaan ja käskin ottamaan kunnolla pois hiusta. Sivuilta ja takaa vedettiin koneella 0,8mm mittaisiksi ja päältä otettii hiusta joku 6cm pois sekä rikottiin latvoja ja kevennettiin kauttaaltaan. Kampaaja siis teki musta pojan näkösen niinkun ite oon vitsaillu. Kyllä mä vähän aikaa mietin mitä oikein tuli tehtyä kun koneella ekat vedot otettiin. Lopputuloksen nähdessä sitten jo hymyilytti. Pidän nimittäin lopputuloksesta kovasti.

Kampaamon jälkeen Minna-Tätiä odotellessa rullasin vähän pelikoneita RAY:n pelihallissa ajankuluksi ja jäin jopa parikymppiä voitolle tällä kertaa. Sovittiin eilen mun Welcom persettä peittäessä, että mennään tänään kattomaan Nälkäpelin Matkijanärhi 2. Leffa ei kyllä tuottanut pettymystä lainkaan. Pari mielenkiintoista juonenkäännettä, joita en osannut yhtään arvata ja yksi kunnon sydärikin tuli yhdessä kohtaa. Ainoa pettymys leffassa oli loppu. Olin odottanut kunnon räväkkää ja säväyttävää loppua, mutta sitä en sitten saanut.


Päivällinen on katettu

Minna oli tilannu mulle korun 

Kommentit

  1. Tosi makee letti! Nyt on hottia ja rokkia!

    VastaaPoista
  2. Hyvännäköiset hiukset :) sopii sulle!

    VastaaPoista
  3. Tyylikäs on mutta toimiiko ilman muotoilutuotteita? Eiks noi päällä olevat pidemmät hiukset valahda paljaille kohdille ja kutita ikävästi päänahkaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käytän päivittäin suolasuihketta ja hiuslakkaa tai vedän ponnarille. Näiden laitossa menee joku pari minuuttia. Ja ei nää kyl kutita ollekaa ilman laittamistakaan :D

      Poista
  4. Tää on ihan tyhmää kysyä tätä,mutta miks sitä Minnaa sanotaan Minna-tädiksi?

    VastaaPoista
  5. Ei mitään hajuu xD
    Ja mie oon ainoo joka sanoo Minna-Tädiksi. Joskus viime keväällä kännissä keksitty juttu :D

    VastaaPoista
  6. Täti ei ole mikään erisnimi :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minna-Täti tai muuten on väärin kirjotettu!!!! XD

      Poista
  7. Hyvä kun kerroitte. Olen luullut tähän asti että on oikea Täti sinulle.

    VastaaPoista
  8. Minäkin ajattelin että tätisi kanssa vietätte aikaa yhdessä :-D

    VastaaPoista
  9. Onks siulla postausta tai vinkkejä miten laihdutit ne monta kymmentä kiloa? :) ois sama homma edessä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://petripenna.blogspot.fi/search/label/Laihdutus

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?