Hyvää Uutta Vuotta 2016

Mulla on ollut takana aivan mahtava vuosi takana. Olen saanut kokea huikeita elämyksiäkuten maistella uusia jännittäviä ruokia kuten alligaattoria. Olen myös päässyt reissaamaan ympäri Suomea, lähialueita ja Espanjaa. Upeinta on kuitenkin kaikki ihmiset joihin olen kuluneen vuoden aikana tutustunut. Pakko antaa kunniamaininta Norsulle ja Mr.X:lle, joista molemmista on tullut minulle todella läheisiä. Mitään en kyllä muuttaisi vaikka kuluneen vuoden saisin uudelleen elää. Tai noh varmaan sen kesäisen puskaan pissaamissakon välttäisin. Hah hah... Nyt vain innolla katsomaan mitä uusi vuosi tuo tullessaan. Armeija, uudet kujeet ja uudet kuteet.

Pitäähän se uudenvuodenlupauskin tehdä. Vuonna 2016 lupaan valmistua armeijasta reserviin hyvin paperein.


Kommentit

  1. Terminologia on vielä vähän hukassa, intistä ei valmistuta, koska se ei ole mikään koulu. Se maaginen paperi on sotilaspassi. :)

    Hyvää uutta vuotta ja menestystä sotilasuralle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joku lipuska sielt kutekii tulee arvosanoineen.

      Kiitos paljon,mutta en mä nyt tästä uraa itselleni kuitenkaan tee ;D

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?