Hölmöt sanonnat ja sanat...

Cheek soi radiossa tänään ja mietin, että miks pitää keksiä kaikkia outoja ja tyhmiä sanontoja. Päätinkin listata omasta mielestäni ärsyttävät sanat ja sanonnat. Varmasti moni muukaan ei näistä tykkää.

1. Parempaa Seppälää
2. Ukko, mieheke, isäntä 
3. Akka, vaimoke, emäntä, eukko
4. Piski, rakki, hurtta
5. Kaikki sellaset juntit sanonnat kuten ''nälkä lähtee syömällä ja akka juomalla''
6. Viiniä ei prkl lausuta viintä!
7. Turkulaisten ketä sanan käyttö on erittäin raivostuttavaa.

Vähä vois kuulumisia kertoa tähän loppuun. Mulla on ollut hyvin kostea viikonloppu kiitos pikkujouluputket. Torstainakin pari tuoppia otettiin Toteemissa ja sheikattiin vähän berberiä Amarillossa. Välillä saa kyllä hävetä suorapuheisuuttaan kännissä. Esimerkkinä menin yhen kundin luo ja sanoin pokkana. ''Moikka Haluutko harrastaa kimppakivaa mun ja piip kanssa?''. Ei lämmenny ajatukselle, mutta halin sain ja pusun poskelle. Perjantai ja lauantai menikin melkolailla laulellessa. Mie en ole muutes pelannu pitkään aikaan Sing Staria ja nyt mä oon huonompi siinä kuin ennen. Ennen sain aina melkein biisistä kuin biisistä yli 9000 pistettä, mutta nyt jäädään reilu 8000. Tosin ne vakkaribiisit menee yhtä hyvin kuin ennenkin. Musikaalinen viikonloppu paskalla lauluäänellä kuvailee melko lailla tätä mun viikonloppua. Ja kyllähän tonne väliin vähän romantiikkaa, krapula laattaamistakin mahtui ja ''voi vittu mie oon ihan turvonnu ihrapallero'' fiiliksiäkin. Mulla ku aina naama turpoo jostain syystä alkoholista vaikken edes joisi montaa. Kuka tän mysteerin osaa selittää?

Ainiin! Käytiin Minna-Tädin kanssa syömässä Star Wars hampparit Daddy's Dinerissa. Nuo kyseiset leffat on ihan surkeita mitä nyt oon pari minuuttia kattonu jotakin osaa, mutta ruoka oli hyvää. Tosin ateriaan kuuluva salmiakkimajoneesidippi oli jotain niin järkyttävää. Tuli ihan mun kammoksuma salmari mieleen. Salmiakki menee sellasenaan, suklaassa ja jäätelössä, mutta muuhun sitä ei saa sekoittaa.







Kommentit

  1. Tuo viintä! Siis alkaa keittää heti ku lortot laittaa ig kuvan missä ne juo "vähä viintä ft. baes" AARGH! VIINIÄ ei viintä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii ja sit nuo bae, yolo sun muut tommoset sanat >:(

      Poista
  2. "Parempaa Seppälää"? Mitä se tarkoittaa?
    Alkoholi ei varsinaisesti turvota, sillä se on diureetti eli kuivattaa elimistöä. Sen sijaan kun kuivunut elimistö sitten saa suolaa (syöt vaikka hampurilaisen), kuivunut elimistö kerää suolan itseensä ja näyttää pöhöttyneeltä.
    Jos haluaa estää tai vähentää pöhötystä, tulee alkoholin kanssa nauttia reilusti vettä.
    Jos jää ns. putki päälle ja juominen on jatkuvaa, pöhötys ei enää poistu vaan jää pysyväksi. Siksi monella juopolla on turvonneen oloinen kroppa ja naama, eikä se enää palaudu, vaikka lopettaisi juomisen, sillä iho on jo venynyt ja alkaa lopulta vain roikkua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Parempaa Seppälää on idiootti nimitys merkkivaatteille.

      Aah siitäkö se johtuu. Luojan kiitos mulla pöhötys poistuu 1-2 päivässä :D

      Poista
    2. Monet tosi juopot(alkoholistit) on laihoja,ne syö tosi vähän,mutta sen elämäntavan huomaa niitten olemuksesta.Se on kait sitä,että elimistö huutaa hallelujaa,eikä haluais enää vetää mitään,mutta vaan pakko,no,yritetään välttää se.Ärsyttäviä sanontoja:Muksaa päivää,jaxuhalit,toi ketä on kyllä kans semmonen,mikä ottaa päähän.Sitte nää pesä,pipari,torttu.Mieheke-sanaa en oo koskaan kuullu,avovaimo vaimoke,jne.

      Poista
    3. No vähemmästäki huutaa halleluujaa ku ainoo ravinto on alkon halvin pullo ja liikuntaa ollenkaa. Kasviksia varmaa koskaa nähnykkää.

      Joo tuo jaxuhali!!!

      Poista
  3. Typeryydessän ja etovuudessaan ovat poikapillu ja poikaklitta.
    Yöks!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja nyt ku tuli pervoista sanoista puhe, niin tuli mieleen ällöttävien pervojen käyttämät sanat, kuten kyntäminen, siementäminen ja muut tollaset :S

      Poista
    2. Nyt on pakko sanoo, et transsukupuoliset ja muut ku cis-sukupuoliset käyttää joskus esimerkiks just noita poikapillu- ja poikaklitta-sanoja kuvaamaan sukuelimiään. Esim. mut luokiteltii synnytyssairaalas tytöks mun kropan perusteella, mut en kyl tunne itteeni semmoseks. Tytöttely yms. ahdistaa, samoin mun sukupuolielimistä puhuttaessa esim. pillu-sanan käyttö. Mut poikapillu nyt ei oo nii paha, koska mä koen itteni enemmän pojaks ku tytöks, ja ku penistä mulla ei vielä oo nii poikapillu kai menettelee paremman sanan puuttues. Aika ällöltähän se kuulostaa, mut silti :D

      Poista
  4. En kans ymmärrä tota Star wars hypetystä :D Joskus yrittäny kattoo paria leffaa hetken mutta joo ei kiitos oo mun juttu xd

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?