Princess on iloinen ♥

Voi olla iloinen ja onnelinen kun sai kriisit taas selvitettyä. Mihin muuhunkaan tuo taas liittyi kuin suhde-elämään. Saatoin tossa parit kyyneleetkin vuodattaa muutamaan otteeseen, mutta en nyt kuitenkaan jaksa tästä sen enempää jaaritella tästä jutusta kuten edellisessä postauksessa jo sanoin. Pääasia on, että kaikki on taas hyvin ja saa jatkaa ihmisen kanssa, joka tekee mut onneliseksi.

Nyt kun voi taas keskittyä kaikkeen muuhun, niin sain hiustyylin päivitettyä. Hiukset kun kuitenkin pitää tuossa vuoden vaihteessa leikata pois, niin päätin nyt testata lyhyempää hiustyyliä ja pituutta hiuksista lähti reilusti pois. Ei yhtään sellainen mihin olen tottunut, mutta ei tämä hullumalta näytä. Mun etureuhkaa tosin tuli ikävä heti leikkuun jälkeen, mutta eiköhän tästä menetyksestä toivuta pian.


Kommentit

  1. Hei,intin jälkeen laita vaaleet hiukset,hyvä pituus ja pitkä otsis käy sulle,koklaa rohkeesti.Mä NIIN nään sut blondina,terv:kampaajaharjoittelija

    VastaaPoista
  2. Ja vielä,vaaleensiniset farkut(valkosetkin käy),musta rotsi(ei nahkaa eikä puvuntakki),pinkki paita.Ei kimalteita,ei liikaa meikkiä.Se on kuule siinä.Kokeile.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä blondina... Ehkä seuraavassa elämässä xD

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?