Testing, testing, 1, 2, 3!

Illalla oli taas tylsää, joten päätin tehdä jotain kivaa. Päätin siis ruveta opiskelemaan kuvienmuokkausta, koska mä en osaa tällä hetkellä kuin filttereitä lisätä ja silmien väriä vaihtaa. Mietin mitä helkuttia sitä muokkailisi ja päädyin sovittamaan armeijan varusteita. Pitäähän sitä tietää miltä tulee näyttämään vuoden verran. Tai siis toivottavasti vuoden verran. Laatu nyt ei ole kovin kummoinen, mutta jostakin se pitää aloittaa. Rupesin käyttämään Gimp 2.0- versiota. Se on toistaiseksi riittävä minulle + ilmainen. Kesti varmaan 30min opetellessa työkaluja ja vieläkään en niitä kunnolla hallitse. Välillä kun yrittää jotakin työkalua käyttää, niin tulee ilmoitus. ''Toiminto ei ole mahdollinen.''


Kommentit

  1. Näköjään sodassa oltu ku vertakin vuotaa pääst. xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nauroin kavereilleni, että tolta mä tuun todennäkösesti näyttämään. Verta vuotaa päästä ja musta silmäkin löytyy kun pimeässä metässä tipun juoksuhautoihin, kompastun poteroihin ja juoksentelen puita päin :D

      Poista
  2. Ootko muuten kattonu Vain elämää? Jos oot, niin voisitko tehdä vaik arvostelun siitä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mä kattomalla kattonu ole. Yleensä katsonut vain melkolailla Maijan ja Antin versiot biiseistä ;DD

      Poista
    2. En mä kattomalla kattonu ole. Yleensä katsonut vain melkolailla Maijan ja Antin versiot biiseistä ;DD

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?