Teidän monen haave toteutuu!

Alusta Loppuun- blogia pitävät ystäväni Mirka ja Jere ovat ruvenneet tekemään YouTubeen videoita. Tässä nyt sitten kävi sillä tavalla, että minä olen menossa heidän haastevideoonsa mukaan ja TE saatte päättää mihin haasteeseen minä osallistun. Äänestys tulee Alusta Loppuun blogiin, jonne pääset tästä klikkaamalla. Itse saan tietää äänestyksen tuloksen vasta kun rupeamme kuvaamaan kyseistä haastetta ja mua pelottaa. Te ootte kuitenkin julmia sadisteja ja haluatte mun kärsivän oikein kunnolla. Muistakaa käydä äänestämässä ja tiedä vaikka innostuisin itsekin kuvaamaan videoita tämän myötä. Tuolta Mirkan ja Jeren blogista löydätte muuten heidän jo tekemiään haasteita. YouTube kanavan löydät täältä ja sen saa laittaa tilaukseen.


Kommentit

  1. Haha, huijaat kuitenkin ja katot tuolta blogista tilanteen ennen videota! >:D

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?