Hottiksia, strippareita ja kuumaa menoa!

No kylläpä oli taas viikonloppu tai oikeastaan perjantai. Päivä meni korjatessa krapulaa parhaalla mahdolliseslla tavalla. Suklaata, punaviiniä, kuuma kylpy, virkistävää ED Green Lightia, pienet nokoset ja lenkkeilyä koirien kanssa. Vähän erilainen krapulanpoistosetti kuin yleensä, mutta se toimi. Sain itseni illalla ylös sohvalta, laitettua meikit naamaan, puettua vaatteet päälle ja mentyä siiderikaupan kautta Minna-Tädille etkoilemaan, missä oli valmiina Minna-Tädin lisäksi Aune ja Jonna. Myöhemmin seuraan liittyi vielä Tuomo. Etkot menivät kuten aina. Meikkiä, musiikkia, vaatteita, koruja, rommia, siideriä ja paljon naurua. Tällä porukalla tuloksena ei voinut olla tiedossa kuin hyvä ilta.

Ensimmäinen erottinen etappimme oli Punaiset Lyhdyt, jonne minulla oli kesältä jäljelle jääneitä free entry flyereita. Nautimme muutamista drinksuista ja useasta näyttävästä tanssista. Itselleni tosin nuo naiset eivät olleet mieleen. Paikalla oli kyllä tosin eräs kaunis nuori nainen, mutta hänen tanssiaan emme kerenneet valitettavasti näkemään kiireisen aikataulun vuoksi. Giggling Marliniin piti keretä ja Minna-Tädin piti vielä saman illan aikana keretä käymään Lappeenrannassa kyläilevän Jonnan kanssa käydä Amarillossakin. Gigglinissä oli kyllä ilo mitä ylimmillään. Oikeasti mä en tiedä miten mun biletyksestä on tullut nykyään näin villiä. Taaskaan ei kehtaa kertoa läheskään kaikkea mitä illan aikana tapahtui. Mielipiteeni hottiksista muuttui tosin täysin illan aikana. Paikalla olivat Bile-Dani, Jonna sekä Anni. Suvikin taisi muistaakseni olla paikalla? Noh kuitenkin istuin illan heidän pöydässään ja he olivat todella mukavia. Jopa Bile-Dani oli aivan mahtava kun hänet tapasi ja hänen kanssaan jutteli. Hottikset muutes arvioivat mun ulkonäön ja sain kouluarvosana-asteikolla 9+. Saatoin mä antaa pienen tai noh vähän isommankin taitonäytteen suutelutaidoista hottiksille illan aikana kun tequilaa oli hiukan kulunut. Kiitos ja kumarrus kaikille syyllisille mahtavasta perjantaista.

Lauantaina sitten oltiikin taas ''Väsyttää, ihan oma syy. Huulta nuuska ärsyttää, röökistäkin hengästyy. Jäseniin, sattuu nariseviin. Oven laitoin kii, kun mua mukaan haettiin.''








Kommentit

  1. Koska oot viimeksi ollut yli viikon selvin päin? Armeija-aika voi ottaa koville jos on päihderiippuvainen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No nyt loppukuuhun asti. Sitten on mun vuotuiset Halloweenbileet.

      Onko mulla nyt anoreksian ja bulimian lisäksi jo päihderiippuvuuski? Voi harmi :/
      Millokoha musta tulee narkkarikin :D

      Poista
  2. apua, repeilen tuota "vittusaatana" korttia ääneen :D Ihan typerä, mutta tosi hauska :D :D :D

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?