Taas mä oon huono bloggaaja!

Minä se en sitten koskaan opi. Mulla on ollut ihan mielettömän kivat viimeiset neljä päivää ja arvatkaa onko mulla ensimmäistäkään kuvaa koko ajalta. No ei perkule vie ole. Seuraava tatuointi tulee otsaan. Jollain kivalla fontilla ''MUISTA OTTAA NIITÄ PERKULEEN KUVIA''

Torstaina ajattelin pitää siivouspäivän, mutta siinä sitten kaveri laitteli viestiä, että mitä sitä tekisi. Siinä sitten vähän aikaa pohdittiin erilaisia vaihtoehtoja ja päädyttiin Toteemin halpoihin. Alunperin piti kaksistaan mennä muutamat juomaan, mutta siinä illan mittaan porukka kasvoi tunti tunnilta suuremmaksi, kuten myös ankara humalatila kun otti sitä ''vielä yhtä''. Tulihan siinä illan mittaan käytyä Amarillossa pyörittämässä lanteita yhden biisin verran ja Kukossakin käväisin. Se jäi käväisyksi, koska portsarin mielestä humalatila oli liian suuri, joten minä lähdin vielä takaisin Toteemiin jatkamaan iltaa pilkkuun asti. Pilkun jälkeen kävi sellainen jännä juttu, että en yhtään tiedä millä olen tullut kotiin. Omasta sängystä kyllä heräsin ja meikitkin oli pesty pois naamasta. Se viimeinen tuoppi taisi olla vähän liikaa kenties?

Perjantaina kärsittiinkin sitten tappokrapulasta. Makailin sängyssä ja mietin miten selviän tästä. Saatoin mä jääkaapista pari korjaavaa ottaa kun sattui vodkapullo, limeä ja karpalomehua sieltä löytymään. Niillä sitten olo tasottui normaaliksi ja sai otettua yhteyttä muuhun maailmaa, että mitäs kaverit tänään puuhailee. Eiköhän siinä sitten otettu yhteiseksi suunnaksi Giggling Marlinin Afro Fridayzin Opening Partyt, jossa oli todella hyvä meno. Ja minä kavereineni oltiin ilmeisesti kyseisenä iltana kuumaa kamaa. Meitä yritti iskeä koko ajan milloin minkäkinlaisia miehiä. Tanssilattialla koko ajan joku yritti tyrkkäytyä seuraan kuin myös röökikopissakin. Karaokepuolella sai onneksi olla melko rauhassa välillä. Siinä aamuyöllä pilkun tultua sitten mentiin pizzerian kautta vähän Mr.X:ää häiritsemään ja sain kyllä kuulla kunniani kovaa ja kuuluvasti. En ihmettele jos puoli kaupunkia heräsi siinä kurinpalautuksessa. Siinä sitten tuli vähän muutakin härdelliä, ettei oikein saanut nukuttua, niin päätin mennä ihan omaan kotiin nukkumaan syvään hiljaisuuteen kun tuli mahdollisuus kyytiin ja tuli kyllä nukuttua ihan reippaasti yli puolen päivän.

Itse en hirveästi perjantaina juomia kumonnut, jonka vuoksi en oikein krapulasta enää kärsinyt. Pienestä koomasta kyllä kärsin koko päivän, mutta sitä on ollut paljon liikkeellä mun kaveripiirissä tänä viikonloppuna. Lauantai ja sunnuntai on mennyt melkolailla ystävien parissa ympäri ämpäri maailmaa ja herkuteltu on kyllä siihen malliin, että nyt on kunnon ähky löllerö punkero pallero. Nuppineulalla kun tökkäisi, niin varmaan räjähtäisin.

Huomenna sitten otan itteäni niskapersotteella kiinni ja viskaan itteni vaatehuoneeseen aloittamaan sen samperin remontin. Arvatkaa olenko saanut yhtään mitään aikaiseksi siivoushuoneessa tai vaatehuoneessa puolen vuoden aikana. No en ole.... Alkaa ärsyttämään tämä oma saamattomuus, joten jotain on tehtävä. Vaatehuone on etusijalla, joten sen aloitan ensimmäisenä. Siitä tulee vähän sellainen Avril Lavigne henkinen. Mulla on jo sellaista graffititapettia ostettuna ja joku päivä pitää mennä dyykkailemaan tiiliskiviä sekä sellaisi betoniharkkoja, joista väkerrän telineen kengille. Mulla on tarkka visio, joka tarvitsee enää vain toteutuksen.


Kommentit

  1. Ootko harkinnu et aloittaisit tekee joskus video blogeja? :) ois kiva kattoo niitä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en pysty siihen. Mulle tulee idiootti olo ku puhun yksin kameralle ja rupeen nauramaan xD

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?