Jos ei hyvällä, niin sitten nyrkillä!

Mulla on oma ihana stalkkeriryhmä, jotka onneksi pitävät mut kartalla omasta elämästäni. Unohdin edelliseen postaukseen kirjoittaa yöllisestä välikohtauksesta perjantaisen baari-illan jälkeen. Pilkun jälkeen menin odottelemaan kyytiäni GM:n tien toiselle puolelle nakkarin viereen. Noh sitten siihen tuli joku poikaporukka. Jotain ensiksi hihitteli itekseen ja sitten alkoi mua kohtaan huutelu. ''Osta miestenvaatteita.'', ''Ootko sä joku transu.'' sekä tietenkin perus hyi vittu mikä homo settiä. Tollaisiin en koskaan reagoi millään tavalla. En oikeastaan edes välitä tuollaisesta huutelusta ja näin tein tälläkin kertaa. Rohkein pojista päätti sitten tulla mun eteen tönimään ja sitten mulle riitti. Tönäytin sitä nyrkillä kerran otsaan ja se riitti. Kyseinen kundi palautui maanpinnalle niin fyysisesti kuin henkisestikin. Mulla hermot kestää pitkään, mutta minullakin se raja tulee vastaan. Eniten tyydytystä mulle tuottaa se, että luoja millaista vittuilua se on kavereiltaan saanu. ''Äijä sai homolta turpaa.'' ym... Loppuun nyt vielä sitten tarkennukseksi. En kannata väkivaltaa. Se on väärin ja sitä voi käyttää vain ja ainoastaan itsensä/läheisen puolustamiseen viimeisenä vaihtoehtona. Tuollekkin kundille sanoin ennen lyömistä, että voisiko hän nyt poistua siitä, mutta yritä nyt parikymppiselle känniselle kundille sanoa jotain, joka yrittää olla kova kavereiden edessä.


Kommentit

  1. Blogisi/päivitystesi seuraajat ovat stalkkereita?
    Mielenkiintoinen lähestymistapa blogaamiseen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On seuraajia ja sitten on niitä pelottavia, jotka muistaa mitä julkaisin viikko sitten instagrammissa kello 14:38 xD

      Poista
  2. Katsoin juuri Ruudusta Hottikset-nimisen sarjan klipin joka alkaa Nelosella ens viikolla. Siinä on mukana ilmeisesti tää Johannan ex-ystävä Juha ja lisäksi ''johtaja'' Joni näkyi klipissä. Mitä mielipiteitä? aiotko katsoa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Molempia oon saanu katella ihan tarpeeks jo livenä monta vuotta. Sitä paskaa jaksa enää telkkarista ruveta kattomaan :D

      Poista
    2. Jos haluaa nähdä paskaa, kannattaa mennä navettaan.

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?