Ei mulla yhtään tylsää ollu ei....

Alotan nyt toissa yöstä kun sain paskahalvauksen. Olin käynyt nukkumaan joskus aamuyöstä. Juuri kun olin nukahtamassa kuulin äänen mun eteiseen vievän oven suunnasta. Kuulin ihan selvästi, että joku sanoi ''Kuka sä olet ja mistä sä tänne tulit?''. En muista millon viimeeksi olen niin nopesti pompannut ylös sängystä ja laittanut valot päälle. Piti siinä pari tupakkaa sen jälkeen poltella, että sai taas yhteyden unimaailmaan. Joko Mr.X murtautui mun asuntoon ja kävi kostamassa perjantaisen vierailun tai sitten olen tulossa hulluksi/alitajunta kiusaa mua. Onko kenelläkään muulla tälläisiä kokemuksia?

Mutta sitten siihen pääasiaan. Viime yönä mulla oli tosi tylsää. Tänään ei ole ollut mitään menoa uuden passin noutamista lukuunottamatta ja sai valvoa myöhään viime yönä. Siinä sitten tuli tylsää ja selailin facebookkia taustalla soidessa Sailor Moon Crystalin opening theme Sailor Pride. Siinä sitten tuli joku 100 dance mashup vastaan, joka alkoi siinä pyörimään. Tuo Sailor Pride sopi kyseiseen videoon tosi hyvin. Repesin kyllä niin pahanpäiväisesti, että oli ihan pakko tehdä oikeasti sellainen video, missä Sailor Pride on yhdistettynä siihen mashup videoon ja tietenkin täytyy jakaa se teille. Toivottavasti teillä on hauskaa videon kanssa, sillä minulla ainankin oli. Pahin repeäminen tulee kun kerttis alkaa ensimmäistä kertaa.

Vaatehuoneen remppa on viimein saatu muutes aloitukseen. Kolme tuntia meni sitä kaatopaikkaa siivotessa. Neljä koneellista pyykkiä, pari kassillista roskia ja ties mitä sieltä löytyi. Rahaakin 7e ja pikku hiluja. Viikonlopun aikana sitten tapettia pintaan, maalia noihin puisiin osiin, oranssien kuivausnarujen tilalle pinkit narut, kattokruunu ja sitten tiiliskivien metsästystä. Eilen kävin myös hakemassa uuden sohvan. Valkoiset sohvat kun ovat aina niin ihania etenkin syksyisin koirien kanssa. Kannoin saman tien vesivadin ja koirien pyyhkeet ulko-ovelle. Onneksi kuitenkin on irrotettavat päälliset ja kangas on helposti pestävää liukaspintaista. Edellinen valkoinen sohvahan meni pilalle kun leikkasin yhden Mentorin kynnen päin persettä ja Mentor päätti mennä sohvalle pesemään tassuaan sillä aikaa kun kävin hakemassa pyyhkeitä sekä jääpussin. Tällä kertaa en anneta virheen toistua,



Tälläinen on lähtötilanne.

Kyseinen huone on ennen ollut pyykinpesuhuoneena käytössä.

Kommentit

  1. Oletko unohtanut hevoset ja ratsastuksen kokonaan? :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Liian kallisharrastus nykyiseen elämäntilanteeseen :(

      Ehkä vielä joskus <3

      Poista
  2. Mulla on paljonkin vastaavanlaisia kokemuksia,muutaman kerran tullut tosi voimakas tunne,että vieressä nukkuu joku(asun siis yksin),ollut pakko laittaa valot päälle ja jättää ne päälle aamuun asti,näitä tulee aina välillä eikä ees oo kankkunen:)))Liskodiscot on sitten oma lukunsa!Joskus herään omaan nauruuni,pari kertaa ihan oikeeseen itkuun,se oli ahistavaa,koko päivän oli kurja fiilis,unta en muistanu,mikä sen itkun aiheutti.Ei ne vaarallisia ole vaikkakin pelottavia,siks just,kun niitä ei oikeen voida selittää,Asiasta toiseen,esitin sulle joku aika sitten postaustoiveen,eli koirulit"kertoisi" päivästään,teit semmosen kerran ja se oli tosi kiva,nooh odottelen kärsivällisesti:) Ei muuta kun päivän jatkoja ja pahoja unia,heh heh ,ei vaitenkaan,

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei koskaan tuu disco liskoja, mutta tälläsiä yliluonnollisen oloisia juttuja tapahtuu useita vuodessa :D

      Teen sen postauksen kyllä joku päivä <3

      Poista
  3. Eiks siinä seinän takana oo niitä hihhuleita vaikka miten jakaa ni pyydät niitten superpappia manaamaa ku kyllähä ne mukamas sairaatki parantaa jne? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mutta mä haluun noitatohtorin tai voodoopapittaren. Joku kreikkalainen jumalatarkin kävisi.

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?