Anteeksi...

...kun en ole kerennyt tulemaan päivittämään pitkään aikaan blogia. Mulla on ollut älyttömästi kaikkea viime päivinä. Työasioita, promootiojuttuja, koira-asioita, armeijaan liittyviä selvittelyitä ja argh... Olen ihan burnoutin partaalla. Muuten kyllä jaksaisi helposti, mutta kun tässä on päällä jotain flunssaa ja kuume normaalin rajoilla pillereitä naamaan mättämällä. Samaan rytäkkään tuli sopivasti myös ientulehdus ja ai perkele, että vasemman puolen kulmahampaiden ienalue on kipeä. Hampaita harjatessa senkun kyyneleet vaan valuu kun koskee niin kovin. Noh ehkä tästä selvitään. Ensi viikolla pitäisi vähän kiireiden helpottaa. Jouduin perumaan tämän päiväisen kauneushoitopäivänkin kun ei aika riittänyt sellaiseen.

Palataan nyt joitakin päiviä taaksepäin perjantaihin. Ei mitään muistikuvaa mitä kaikkea päivällä puuhasin, mutta illalla kömmin Giggling Marliniin nollaamaan ja pitämään hauskaa ystävien seurassa. Olin täysin selvinpäin kun sinne menin, mutta poistuessa... en kommentoi. Alkupalaksi pari tequilaa. Pitäähän nyt ilta saada käyntiin. Muutamat siiderit siihen väliin tasoittamaan. Kuntoillakkin pitää, eli anna sun peppusi keinua vaan ja me keinutaan... Eikä ilta ole mitään, ellei laita kanssabailaajien korvista vuotamaan verta. Waka Wakat, Ingalsin Laurat ja mitä niitä nyt on.

Alkuperäinen suunnitelmahan oli juoda pari ja lähteä kotiin nukkumaan. Lauantaina oli ihanan ystäväni Mirkan synttärit nimittäin. Mä en oo varma olinko Mirkalle mennessä jo krapulassa vai vielä kännissä edellisen yön jäljiltä, mutta hetken aikaa sai varovasti aloitella, ettei vaan satu vahinkoa ja lennä yli laidan. Onneksi se olo kuitenkin illan myötä parani. Varsinkin siinä kohtaa kun aloimme pelaamaan juomapeliä, joka oli ihan mahtava. Siinä mennään noppaa heittämällä eteenpäin ja pelissä tulee kaikkia mahtavia tehtäviä. Väännä kättä vasemman puoleisen pelaajan kanssa, pantomiimiesityksiä, punnerra niin monta kuin jaksat, laula merimieslaulu, laulakaa yhdessä juomalaulu ja kaikkea muuta kivaa. Joskus pakko päästä uudestaankin pelaamaan. Kyseinen peli oli niin mahtava, että sitä pelatessa meni useita tunteja. Välillä vähän rikottiin sääntöjä ja käytiin röökillä, joka on kiellettyä, ellei osu röökiruutuun tai saa röökikorttia. Puolenyön aikoihin tuli minun aika poistua GM:n Sex On The Beach bileisiin, jossa vietin loppuyön. Musta on aina huvittavaa kun suunnilleen reilu puolet bailaajista ''tuntee'' mut ja mä en itse tunnista kuin muutamia kymmeniä ihmisiä. Pääsin muutes kirjoittamaan nimmarin yhen kundin perseeseen ja sen tyttöystävän tisseihin. Mulla ei yhtään kestänyt pokka niitä kirjoittaessa ja viimeistään aamulla varmasti kyseisellä parillakin pokka pettänyt. Terveisiä siis vaan sinne. Kyllähän mua yritettiin illan aikana iskeäkin. Harmi, että noilta kolmelta henkilöltä puuttui herkkutikkarit haarojen välistä, niin ei oikeen sytyttänyt. Niin ja jos nyt mietitte, että olen pettäjä, niin minä ja MrX ollaan tällä hetkellä vain friends with benefits.

Giggling Marlinista puheenollen tällä viikolla on taas mahtavia bileitä luvassa.

Perjantaina Welcome Party by ESN Lappeenranta

Lauantaina TURN UP ylpenä esittää DJ LEX ( New York, U.S.A. ) - Lauantai 5.9. @ Giggling Marlin 

Laittakaa mulle viestiä jos facebookissa, niin laitan nimiä listalle. Hitaat syö nopeet muistakaa se. Perjantaille tarjolla ilmainen sisäänpääsy, kostea ylläri myyjätytöltä sekä after dark- ranneke, jolla juomat -50%. Lauantaina tarjolla sisäänpääsy -50% sekä vuoden voimassa olema Night People Group Membercard ilmaiseksi. Listalla olevat eivät myöskään luonnollisesti koskaan jonota sisään, vaan pääsevät jonojen ohi.






Kommentit

  1. Oot kyllä tosi usein kipeenä ikäsekses, mahdatko jaksaa edes kolmekymppiseks. Se on se viina, rööki ja villit naiset vissiin... Tarttisit jonkun tolkullisen miehen pitään susta huolta ja vähän kuria pitämään kun oot tollanen yli-impulsiivinen vipeltäjä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on varmaa nuo mun 4-5h yöunet syypäänä sairasteluu. Kelloon tunteja lisää ni helpottaa :D

      Poista
    2. Jatkuva sairastelu voi johtuu ihan vaikka huonosta sisäilmasta/homeesta/kosteusvaurioista asunnossa. Siihe viel stressi ym päälle ni kierre on valmis.

      Poista
  2. Mihin unohtui snäkäjonon turpaanveto?

    Kysyy nimimerkki sot.pol.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haa!!!!!!!
      Hyvä että muistutit. Arvasin unohtavani jotain. Onneksi teillä stalkkereilla ei ole elämää, niin pidätte minut kartalla omastani =^__^=

      Poista
    2. Spollen voi lyhennellä monella tapaa.

      Poista
    3. Kyl mä oon kuullu vaikka mitä mut en sot.pol. Noh kerta se on ensimmäinenkin :)

      Poista
  3. Joku ilmeisesti yrittää vihjailla nimimerkillä että et muka pääsis spolleksi ton lyömisen takia :D No eiåä se mitään estä, nehän vaan näkee rikosrekisterin ja tuostahan ei sinne mene merkintää. Eikai se kunniaa loukannut urpo tee susta rikosilmoitusta jos itse käy ensi päälle?! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eipä siitä mitään rikosilmoitusta ole tehty. Tollasia nyt yleensäkään poliisin kanssa selvitellä etenkään juuri kun olin hyökkäyksen kohde. Mun se ois rikosilmoitus tehdä, mutta tollasten pikkujuttujen takia jaksa poliisitoimintaa jumitella.

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?