Synttäreiden viettoa!

Mä oon yrittäny pitää tässä tipatonta vähän väliä, mutta kun se on niin vaikeaa kun joka viikko on jonkun synttärit tai jotain muuta. Tai sitten on ollut murheita ja on päättänyt nollata pään kunnolla. Noh tänä viikonloppuna oli pikkuveljen synttärit, joita vietettiin puistossa piknikin merkeissä. Rikastutettiin pullomummoja ja söimme pikkusuolaista aurinkon lämmittäessä ihanasti. Kesä on vähän myöhässä, mutta ainankin se tuli. Pimeän tultua osa porukasta päätti lähteä Giggling Marlinin Wild West Rave bileisiin. Minä itse tietenkin mukana siinä porukassa. Siellä sitten se loppuilta menikin vodkapulloja tyhjentäessä, tanssiessa ja tutustuessa taas jälleen uusiin ihmisiin. Mä osaan muutes nyt Antti Tuiksun Keinutaan biisin koreografian. Opiskeltiin sitä moneen otteeseen ahkerasti, eikä saa unohtaa legendaarista pillutanssia, jonka ystäväni Krista on minulle opettanut joskus pari vuotta sitten. Mä en olisi muuten koskaan uskonut, että minä olisin aamuyöstä se, joka on eniten selvinpäin. Normaalisti pilkun aikaan oon ''hei kuka meni sammuttaa musiikin poppi takasin'' kunnossa. Noh vaihteeksi näin päin. Eipähän tullut mustelmia kun ei kaatuillut koirien kanssa lenkillä.

Mutta en kuitenkaan tajua miten minuun iski silti niin kauhea krapula. Tuntui koko päivän yöhön asti kuin joku hakkaisi moukarilla kalloa halki. Ei auttanut särkylääkkeet, ruoka, suihku, ED tai mikään muukaan normaali apu. Ei kun nyt mä huijaan. Söin tulisia burritoja ilalla, joiden jälkeen päänsärky helpottui vähäksi aikaa. Jossain vaiheessa yötä kun tuo päänsärky ja kamala olotila katosi sammahdin välittömästi sohvalle, jota minulle ei käy koskaan. Telkkarit ja kaikki jäi päälle. Kyllä mä parin tunnin päästä heräsin, suljin telkkarin ja siirryin sängyn puolelle. Keho oli varmaankin ylirasittunut ja päätti ottaa lisäenergiaa. Auringon takia mulla on ollut myös vähän univaikeuksia viime aikoina, niin sekin varmasti vaikutti asiaan. Herään aina joskus yhdeksän jälkeen kun aurinko rupee paistamaan ikkunasta silmiin vaikka olisin nukkunut vain jonkun nelisen tuntia. Ehkä se pimennysverho pitäisi hankkia?









Kommentit

  1. kuin karvane sä oot luonnostas? kasvaaks sulla esim parta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. iha vaa mielenkiinnost. et kyl vastannu siihe

      Poista
    2. No jo on oudot mielenkiinnon kohteet :D

      Poista
  2. [pilkunviilaus]Sen biisin nimi on kyllä Keinutaan, ei Heilutaan ;)]/pilkunviilaus]

    VastaaPoista
  3. "Mä oon yrittäny pitää tässä tipatonta vähän väliä, mutta kun se on niin vaikeaa kun joka viikko on jonkun synttärit tai jotain muuta." Sori nyt Petri, mutta musta tuo on maailman surkein selitys. Eihän tipaton vaadi muuta kuin itsekuria, kenellä on, kenellä ei.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun itsekuri on kulutettu loppuun mun laihutusurakan kanssa kun vedin painoa pois -30kg xDDD

      Elokuu on joka vuosi aina ruuhkainen. Neljän kaverin synttärit ja tänä vuonna sen lisäksi vielä Jenni Vartiaisen ja Maija Vilkkumaan keikat tulevilla viikoilla :D

      Poista
  4. Sulle sopii tosi hyvin toi hiustyyli! :)

    VastaaPoista
  5. Onks tuo komee keskaria näyttävä tyyppi joku sun tuttu? =P

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?