Pitch Perfect!

Yrität nukkua ja siitä ei tule mitään? Pyörit sängyssä ilman tulosta pari tuntia? Kaiken lisäksi aikainen herätyskin on tiedossa? Näin minulle kävi viime yönä. Kömmin peiton alle jo vähän enne yhtätoista, mutta en mä saanut unta kun unirytmi heittää häränpyllyä. Noh päätin kerrankin tehdä jotain järkevää ja hyödyllistä, eli opetella uuden taidon. Tottakai kaikkien pitää osata Pitch Perfect leffasta tuttu Anna Kendrick - Cups biisin tuopin pyörittely. Se on muuten vaikeampaa kuin uskoisikaan. Alku on tosi helppo, mutta lopussa kun pitää pyöritellä kuppia, viskasta se kädestä toiseen ja läpsästä pöytää ennen tuopin iskemistä pöytään, niin sen opettelussa mulla vierähti joku 20-30min. Yhdessä vaiheessa teki jopa mieli heittää koko tuppi seinään kun rupesi sen verran ketuttamaan kun en heti oppinut sitä. Mun luonne kun on sellainen kaikki heti mulle nyt. Mutta kyllä se siitä sitten loppujen lopuksi lähti sujumaan ja piti se videollekkin ottaa. Ihan hyvin ensikertalaiseksi ja tänään kun vielä vähän harjoittelin, niin nyt pysyn tahdissa jo koko biisin ajan. Nukahdin muuten tuon opettelusession jälkeen kuin saunalyhty. Pieni aivojumppa auttaa aina nukahtamiseen plus opin taas jotain uutta ja hyvin jännää!



Kommentit

  1. SOOOOO FKING COOOL!!!!!!! :)

    VastaaPoista
  2. Nähtiin sua viime sunnuntaina lappeenrannan raxissa :D Onko se lappeenrannan giggling marlin aina niin tukossa ja täynä porukkaa? :D sielä sai oottaa juomaaki tosi kauan! mutta satamassa oli hyvä meno! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla oli aivan kaamee krapula sillon ;D

      En mä ainakaa oo koskaan joutunu jonottaa juomia kauan GM:ssä

      Poista
  3. Näytit jotenki tosi pirteeltä :o :D

    VastaaPoista
  4. Olin ihan innoissani ja sanoin hellulle että tuola on yks bloggaaja :D

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?