Oletko kateellinen?

Mä oon saanu tässä varmaan viimeisen neljän-viiden päivän ajan seuraavanlaisia viestejä. Oletko kateellinen kun ex:äsi kävi kauneusleikkauksessa. Oletko kateellinen pälä pälä nenäleikkaus pälä pälä huulet jne... Miksi olisin kateellinen jonkun muun tekemisistä? Tehkööt mun puolesta mitä lystää. Ei mun entisten kumppaneiden tekemiset mun elämään vaikuta millään lailla.

 Ja sitä paitsi mun naamassa ei ole tällä hetkellä mitään vikaa, mitä meikillä ei voisi korjata. Puberty, you're doing it right. Mun mielestä ei ole mitään järkeä mennä parikymppisenä kauneusleikkauksiin. Ulkonäkö kun tulee vielä muuttumaan niin radikaalisti, ettei vielä oikeastaan kannatakkaan. (Pari vuotta taaksepäin niin en voisi edes uskoa sanovani tälläistä.) Se tosin on ihan vain minun mielipiteeni, mutta kuten olen sanonut, niin en ole kauneusleikkauksia vastaan. Se on jokaisen oma asia meneekö operaatioihin vai ei. Suoraan sanottuna se ei kuulu v*ttuakaan muille mitä joku omalle keholleen tekee. Se on aina tärkentä, että on itse tyytyväinen omaan ulkonäköönsä. Toivottavasti nyt saan olla rauhassa tuollaisilta viesteiltä.



Kommentit

  1. Saako kysyä, että kuka exä mahtaa olla kyseessä? Johtaja Joni?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kenen muunkaa takii mä saisin ainaki kerran vuodes joiltain hörhöiltä viestejä :D

      Poista
  2. Jospa sinä viisastuisit ja luopuisit suunnittelemistasi "kauneusleikkauksista" kun ne näyttää nykyisin olevan kauheusleikkauksia. ja oikeesti tää on tosi. Sie oot tosi kaunis! älä mee pilaamaan sitä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo menossakaan ainakaan kymmeneen vuoteen ja ainoa kauneusleikkaus minkä aion ottaa on silmäluomien korjausleikkaus :D

      Poista
  3. Miksi silmäluomesi pitäisi mielestäsi korjata kauneuskirurgialla? Onko niistä jotakin terveydellistä haittaa? - En ymmärrä, ihan hyvät, terveet ja toimivathan ne kai ovat. Avaudu nyt edes hieman tästä asiasta, jooko?! - Kiitos etukäteen vastauksestasi! En muuten kyselisi mutta kun silloin yli kuusikymppisen isäni luomet leikattiin aikoinaan Savonlinnan Keskussairaalassa, yhteiskunnan piikkiin, kun hän oli 2-tyypin diabeetikko ja kyseiset lurppaluomet alkoivat haitata jo mm. aktiivisen eläkeläisen autolla ajoa. Itselläni diabeetikkona on mahdollisesti sama tuleva kohtalo.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tulee haittaamaan näköä iän myötä (lääkäri sano joskus terveystarkistuksessa).

      +tietenkin tuo kosmeettinen haitta, eli silmät näyttää pienemmiltä kuin onkaan.

      Poista
  4. Katselitko etukäteen runsaasti hehkutettuja komeita tähdenlentoja (perseidit) tänä yönä? Näkyikö niitä Lappeenrannassa, vai oliko liian pilvinen sää? - Täällä Tampereen Kaukajärven lähiössä näin, valosaasteesta huolimatta, kun pilvipeite ei ollut kovin tiheä. Hieno kokemus! Ja terve ihminenhän käsittääkseni tuntee itsensä kovin pieneksi ja mitättömäksi olioksi avaruuden ilmiöitä edes silloin tällöin seuraillessaan ja suhteellisuudentajukin asettuu oikeisiin uomiinsa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täällä ei ole katseltu kuin rankkasadetta tänä yönä :D

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?