Miksi suuttua?

Olen tänään miettinyt, että miksi moni loukkaantuu jos joku vislaa? Mun mielestä siinä ei nimittäin ole mitään loukkaavaa, päinvastoin. Se on kehu ja silloin saa tietä olevansa hyvännäköinen, seksikäs ja haluttava. Haluaisin kuulla joltakin miksi pitää vislausta loukkaavana, joten kertokaa mulle. Kyseinen asia tuli mulle mieleen kun tänään pari vislaavaa poikaa tuli omalle kohdalle ja mulle tuli siitä vain tyytyväinen ja iloinen mieli. Ei ole parasta ennen päiväys mennyt vielä umpeen, eli vielä kelpaisi lihatiskille. En ole varma olenko muuten muistanut kertoa yhtä toista juttua, joka tapahtui muutama viikko sitten, joten kerrotaan sekin nyt samassa rytäkässä. Olin ruokakaupassa ostoksilla kun takanani käveli kaksi kundia. Kuiskutteli jotain mun takana ja toinen noista kundeista tokaisi minulle ''hyvä perse''. Tietenkin käännyin ja kiitin kehusta. Sillä hetkellä molemmat valahtivat punaiseksi (varmaankin kun olinkin mies) ja kiihdytti vauhtia kadoten hyllyjen väliin karkuun.

Ulkonäöstä puheenollen tuli aamulla bongattua huvittava yllätys. Tässä kun tosiaan on vietetty usea aurinkoinen päivä ulkona toppi päällä, niin nyt on kunnon toppirajat jäänyt. Samoin jalkoihin on jäänyt shortsirajat, mutta onneksi mun shortsit on niin lyhyet, ettei niitä huomaa ennen kuin heittää alushousutkin pois päältä. Kuka helkutti meni väittämään, että auringosta tulee tasaisempi rusketus kuin itseruskettavasta?

Ja jos vielä vähän jatkettaisiin ulkonäköasioissa kosmetiikan parissa. Yksi ehdoton suosikkimerkeistäni on ja heiltä on nyt tullut upeita kasvipohjaisia uutuustuotteita. Shamppoota, suihkugeeliä, paljon erilaisia meikkejä, kiinteyttävää geeliä, kasvovoiteita ja vaikka mitä. Kannattaa käydä itse katsomassa laaja uutuuksien laaja tarjonta läpi. Minä juuri laitoin tilaukseen erilaisia kylpytuotteita sekä päivittäin kuluvaa puuteria, peitepuikkoa ja meikkivoidetta. Paketin tullessa perille tietenkin arvostelen nuo uutuudet täällä blogissani. Käyttäkää ihmeessä sivustolla vieraillessa myös alennuskoodi hyväksi. Koodilla FREE0815 ei tarvitse maksaa lainkaan toimituskuluja.

Nuo alushousut päätin pitää jalassa. En nyt kaikkea rupea vilauttelemaan!

Kommentit

  1. Sulla on kyllä hyvä itsetunto :D Oliskohan noissa vihellyksissä ollut kuitenkin hiukkasen sarkasmia mukana?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En uskp et oli niitten kundien katseen perusteella :D

      Poista
  2. No siis, vislaamista on tehty vuosikaudet - huorille. Se meinaa että potentiaalinen asiakas sielläpäin. :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitää menmä ens kerral siis tarjoomaan itteensä. Onks 200e hyvä hinta? XDD

      Poista
    2. Älä nyt noin halvalla XD

      Poista
    3. No lisätää viel yks nolla perään :'D

      Poista
  3. Siis mikä kauppa olikaan nyt kyseessä? :D Yves Rocher?

    VastaaPoista
  4. Sulla on kyllä ihan paras blogi! Sun postauksista tulee vaan niin hyvälle tuulelle, osaat kirjoittaa avoimesti ja hauskasti. Kiva myös kun kirjoittelet suht usein. Terveisiä koirille ja hyvää syksyä sulle, uusia postauksia ootellessa :P (ps toivottavasti tää viesti ei tullu 2 krt..)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh kiitos paljon <3
      Pitäähän lukijoita nyt sen verran arvostaa, että kirjoittaa useammin kuin kerran viikossa :)

      Poista
  5. Kuinka hyvä perse? Voisko siitä saada kuvan tänne?

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?