Unitohtoria löytyykö?

Ei mun lukijakunnassa sattuisi löytymään jotain unitohtoria? En ole koskaan ollut unissani pyöriä ja uniakin näin vain pari kertaa yössä. Viime viikkoina sitten olen ruvennut näkemään lähes joka yö unta ja muistan unet lähes tarkalleen kiitos valokuvamuistini. Kun mietin jotakin unta näen sen mielessäni kuin katsoisin jotain dvd:tä. Lisäksi olen ruvennut pyörimään unissani. Saatan herätä esimerkiksi poikittain sängystä ja kerran heräsin pää jalkopäässä. Kohta rupean varmaan bailaamaan unissani ja mietin miksi aamuisin on aina krapula? Unet taas liittyvät aina johonkin kuluneen viikon tapahtumaan, keskusteluaiheeseen tai elokuvaan/sarjaan jota olen katsonut. Esimerkiksi viime yönä näin unta armeijasta ja siitä oli juuri ollut paljon puhetta toissapäivänä haastattelun yhteydessä. Jos siis on joku, joka on perehtynyt uniin tarkemmin (kyllä mä uskon kaikkiin hörhötyksiin) niin autappas minua selvittämään syy tähän äkillisesti tulleeseen ''ongelmaan''. Niin ja tätä ei tapahdu jos nukun Mr.X:n vieressä. Vain ja ainoastaan kun nukun yksin.


Kommentit

  1. Kaikki näkee unia kai suunnilleen yhtä paljon, muistaminen vain vaihtelee. Jos sattuu heräämään sopivaan aikaan eri nukkumisvaiheita muistaa paremmin. Itellä jos olen fyysisesti tosi väsynyt tai henkisestikin nukun niin sikeästi etten muista juuri mitään. Nyt lomalla kun on rennompaa heräilen kesken unien ja huomaan olevani miten mitenkin päin sähgyssä. Ei haittaa kun pystyy jatkamaan nukkumista ja joskus on kiva kun pääsee takaisin siihen keskeytyneeseen uneen näkemään miten se jatkuu. Unet on hyvä juttu, aivot toimii estoitta ja oppii uusia juttuja.

    VastaaPoista
  2. Eipä taida unitohtoreita löytyä;)Unessahan alitajunta purkaa asioita eli unien näkeminen on hyvä juttu,ellei sitten ihan joka yö nää kauheita painajaisia.Jos sä kelailet kaikkee enemmän ja siksi unimaailmakin on vilkkaampaa,jaa-a,mutta ei varmaankaan syyrä huoleen:)

    VastaaPoista
  3. Tää ei kyllä liity yhtään mutta Suomessa oikeesti eläimiin sekaantuminen on ollut ja on vieläkin laillista, siis mitä vittua??! http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1436844174678.html

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?