Pröm pröm!!!

Mä olen ollut tällä viikolla tosi tylsä. En oo tehny yhtään mitään muuta kuin käynyt salilla, pöristellyt ympäri kaupunkia skootterilla (kolme tankillista bensaa jo menny), hakannu kaiken maailman pelejä niin tietokoneella, Ps2:sella kuin Xboxillakin ja käynyt mun poikien kanssa koirapuistossa, metsälenkeillä ja rannalla. Nyt pitäisi nopeesti keksiä jotakin tipatonta tekemistä viikonlopulle. Jos aurinko paistaa voisi lähteä vaikka saareen grillailemaan ja ottaa jotkut kivat pelikortit mukaan, huristella mun romulla lisää, moikata kavereita ja torillekkin voisi lähteä myymään tavaraa. Nyt Suomen kesä et pilaa mun suunnitelmia. On tultu shoppailtua pari jätesäkillistä lisää vaatteita ja vanhoista tavaroista ja turhista ostoksista pääsisi eroon saaden samalla vähä taskurahaa uusia shoppailuita varten torilla.

Kunnostautuminenkin on tapahtunut ruuanlaiton parissa. Aatelkaa, että en ole koko tämän viikon aikana käynyt ulkona syömässä, vaan tehnyt itse kotona ruokaa terveellisistä ja tuoreista raaka-aineista. Keittiössä on valmistunut täysjyväspagettia broilerjauhelihan kera, hedelmäistä fetasalaattia, bbq-broileria keitetyn kukka- ja parsakaalin kera, tomaatti-mozarella reissareita ym... Oli kyllä yllätys miten hyvin pesto, tomaatti ja mozarella käyvät yhteen ruisleivän kanssa. Yleensä syön niitä vain paahdetun ciabatan kanssa, jota ruisleipä ei kyllä voittanut. Mikään ei ole ihanempaa kuin pannulla oliiviöljyssä paahdettu ciabatta, jonka päälle tulee ripaus merisuolaa, vihreää pestoa, tuoretta tomaattia ja maukasta ripauksella pippuria maustettua mozzarellajuustoa. Ja nyt mun rupes tekemää mieli kyseistä herkkua ihan saakelisti. Mä lähen tästä käymään kaupassa, joten näkyillään taas.


Kommentit

  1. Hei! Oon muuttamassa piakkoin Lappeenrantaan ja haluaisin tietää, mitkä/ mikä on sun mielestä paras sali siellä? Ei mielellään mikään liian "nössö" sali, vaan rauta saa kolista ja hiki lentää, mutta monipuolisuus olisi plussaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä käyn vaa Foreverilla. En mä muista tiiä mitää :D

      Poista
    2. Bullfactoria suosittelen :)

      Poista
  2. Moikka,me ollaan poikaystävän kanssa lähössä lomalla(elokuussa) kierteleen ympäri Suomee autolla.Kerrohan 5 syytä,miksi kannattais tulla Lappeenrantaan?Onko muuten Lpr se paikka,missä saa niitä vety ja atomi-lihiksiä?Kiitti tästä blogista,sä oot niin toimelias kundi,se jotenkin tarttuu ja saa itekkin virtaa lisää,oikein hyvää kesän jatkoa <3. T:Muija Mansesta,nääs.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Öööh.... Ei saa kysyy noi vaikeita :D

      Täält saa just niit vetyjä, paljon vettä joka puolella, hyviä ravintoloita ja baareja, paljon kauppakeskuksia ja mä asun täällä.

      Poista
  3. Miten uskallat kaupungilla ajaa? Eihän sulla oo ajo/mopokorttia? Mites sitte jos poliisit olis pysäyttäny :o Ei vissiin paljoa porukkaa tuolla salilla käy, kun aina oot yksin ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No en mä nyt kortittomana ajais xDDDDD

      Kaikillaha nyt mopokortti löytyy ja tuo on ''pikkusali'', jossa iltasin saa olla omassa rauhassa + en mä mitää randomeita haluu mun kuvaan xD

      Poista
  4. Kuntoilun kyllä tosiaan huomaa sun kropassa ja olemuksessa. Todellakin menty parempaan suuntaan ;) säilytä tuo. Tuohon sun feminiiniseen tyyliin todellaki tuo särmän se että et ole kuitenkaan ihan hintelä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh kiitos :)

      En mä mikää tuulen raiskaama pulkannaru haluiskaa olla xD

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?