Pakko se kai on...

Pakko se on taas kirjoiteltava, vaikka paljoa kerrottavaa ei oikein olekkaan. Ärsyttänyt nuo kylmät ilmat, niin melkolailla kotona on tultu oltua koko ajan. Festarivaatteet tosin kävin tuossa viikonloppuna ostamassa, mutta ne näette vasta sitten festaripostauksessa. Ostamastani topista tuli itselleni mieleen vähä Jenni Vartiainen kuten myös ostamastani hapsulaukusta. Onnistuin mä skootteristakin  hajottamaan skootterin pakoputken kiinnikkeen pultit. Jos vaikka huomenna saisi aikaiseksi käydä ostamassa uudet pultit ja kiinnittää se kunnolla takaisin, niin pääsisi noista mun upeista naruviritelmistä eroon. Niin ja elokuussa minustaa ilmestyy henkilöhaastattelu Etelä-Saimaaseen sunnuntain lehteen. Ilmoittelen sitten tarkemmin milloin se ilmestyy, mutta muistaakseni 02.08.2015 päivän lehteen. Itse juuri oikoluin jutun läpi ja kannattaa ehdottomasti lukaista kyseinen artikkeli kun se ilmestyy.




Kommentit

  1. Eihä sul oo ees korttia eikä ajokorttia :DDDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Edelleen on mopotkortti. Ollut jo reilu 6 vuotta =)

      Poista
  2. Toi keskimmäinen kuva on susta paras ikinä !!!!!!!!!! Söpö

    VastaaPoista
  3. Kun katsoin tuota kuvaa missä hymyilet, niin olin ihan, että oho, onpa komea poika/mies :D sun pitäis aina hymyillä!
    http://matildaselin.blogspot.fi/?m=1

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä hymyilen koko ajan paitsi kuvissa xD

      Mä en tykkää ku mulle tulee sellaset hamsteriposket hymyillessä.

      Poista
  4. Hymykuva paras kuva susta minkä oon koskaan nähnyt!!!! :-○

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noh tolta näytän in real life. Ei oo filttereitä tai poseerauksia ;D

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?