Mitä helvettiä mä just katoin?

Ei jumalauta... Nyt kyllä tarvitaan voimasanoja äsken katsomani videon jälkeen. Kyseessä siis epätasa-arvoinen avioliitto seminaarin puolustuspuhe. Eiku sori se olikin ''aito'' avioliitto seminaari. Tätä ei voi oikeasti sanoin kuvailla, joten katsokaa video itse tuosta alla. Lupaan, että ensimmäinen ajatuksenne on ''mitä vittua?. Yksi suosikeistani videolla oli ''Hänet adoptoitiin homoperheeseen. Tyttöjen vanhemmat ovat nyt vankilassa.''



Aatelkaa, että jotkut vielä kannattavat noita hörhöjä.

Kommentit

  1. Lol mikä jäätävä ja täysin liibalaaballe hölynpölylle luotu tuo "aito avioliitto" konsepti. Meidän täytyy vastustaa tuota ihan viimeiseen asti. Tasa-arvoisen elämän puolesta <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Just tollasten ihmisten ja niiden ''kotikasvatuksen'' takia on koulukiusaamista kun opetetaan ''se on väärin ja epänormaali. Ihan sairasta touhua. Varokki jos susta joku homo tulee.''

      Mutta ei tuo pääse edes eduskuntaan saakka, joten ei mitään hätää =)

      Poista
  2. Pääseehän. Sai yli 50 000 kansalaisen tuen eli ens vuonna eduskunnan käsittelyssä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se kaatuu laki valiokuntaan ennen kuin se menee edes mihinkään kansanedustajien päätettäväksi. Kyseinen lakialoite rikkoo ihmisoikeuksia.

      Poista
    2. http://www.ihmisoikeudet.net/index.php?page=suomen-perustuslaki

      Poista
  3. Joo,kyllä mä on ihan tyytyväinen,että mulla on mutsi ja faija eri sukupuolta.Jotenkin ärsyttää tää vaahtoominen tasa-arvosta,siinä saattaa käydä niin,että menee lapsi pesuveden mukana.Pientä rajaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lapsi ei nykyaikana liity avioliittoon. Niitä tehdään avioliitossa js ilman avioliittoa. Kuten myös kohdunvuokrausta, adoptiota ym....

      Poista
  4. Tämä on minun mielipiteeni, eikä siitä kannata loukkaantua. Toivon, että se julkaistaan.

    Ei ole mielestäni mitään väärää jos puolustaa perinteisiä perhearvoja, lapsi on aina tarvinnut isän ja äidin ja tulee tarvitsemaan jatkossakin. Lapset ovat aina liittyneet avioliittoon, joten on turha väittää, ettei tämä vaikuttaisi heihin. Nyt jo ainakin USA:ssa monet ihmiset ovat saaneet potkut, jos ovat julkisesti puolustaneet perinteistä perhemallia ja samaan suuntaan ollaan menossa Euroopassakin. Suomi on vielä melko tasa-arvoinen maa, mutta kuinka kauan? Milloin meilläkin aletaan säätää lakeja, joiden nojalla työntekijä voidaan erottaa, jos hän tukee perinteisiä arvoja? Pelkäänpä, että jo parinkymmenen vuoden päästä.

    Olen ehdottomasti kaikenlaista syrjintää vastaan ja on hienoa, että pride-kulkueita järjestetään, jotta erilaisuus tulee enemmän esiin. Erilaisuus ei aina kuitenkaan tarkoita, että lainsäädäntöä pitäisi lähteä muuttamaan, sillä muuten jokainen vähänkin erilainen ihminen alkaisi vaatia itselleen erityisoikeuksia. Jokainen ymmärtä ettei sellainen toimi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuten edellisessä jo vastasin, niin lapset ei oikeastaan edes liity avioliittoon nykyaikana.

      Mun vanhemmat meni naimisiin vasta kun itse olin 17? muistaakseni.

      Poista
  5. Siis mitä pirua?! En kyl tajuu, miten joku voi oikeasti ajatella noin ja lukea tuollaista teksti uskoen siihen. Osaan kuvitella miten noi ihmiset ei saa yöllä unta kun ne on niin huolissaan tasa-arvoisesta avioliittolaista.

    VastaaPoista
  6. Vihervasemmistolaisten ja kulttuurimarxistien ainainen jankutus ihmisoikeuksista ja tasa-arvosta ei kestä älyllistä tarkastelua. Jos kaikki normit ovat kulttuurista ja ajankohdasta riippuvaisia, kuten he uskovat, niin ei voi olla olemassa myöskään mitään universaalia "ihmisoikeutta" tai "oikeudenmukaisuutta" eikä niitä näinollen voi käyttää argumentteina esim. tässä avioliittokeskutelussa. Siksi koko asiasta on tullut lapsellista juupas-eipäs -kinastelua ja lopputulos ratkaistaan huutoäänestyksellä kuten jokin Idols-kilpailu.

    VastaaPoista
  7. Et taida tiedää, että kaikki eduskunnan valiokunnat muodostetaan kansanedustajista, poliittisten voimasuhteiden ja kansanedustajien omien kiinnostuksen kohteiden mukaan, myös lakivaliokunta on siis osa eduskuntaa ja ko. valiokunta käsittelee kaikki lakiehdotukset ennen istuntosaliin viemistä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tottakai tiedän. Hölmönäkö mua pidät. Ei se olisi eduskunnan laki valiokunta, ellei se olisi osa eduskuntaa. Tarkoitin juuri ettei se pääse kriittiseen osaan asti, eli täysistuntoon.

      Poista
  8. Vittu että en tajua noiden ajatusmaailmaa!! Kaikki on samanarvoisia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on. Ikään, sukupuoleen ja seksuaaliseen suuntautumiseen katsomatta!

      Poista
  9. Moi! Mun isä ei halunnut mua kun synnyin. Äiti ja "isä" eros mun takiani. Äiti meni reilu vuoden päästä uusiin naimisiin. Sain pikkubroidin ku olin 2,5 vuotta. Mä olin aina se kakkonen. Siis aina. Mulle tehtiin selväksi että mun isäpuoli ei ole mun isä. Kaipasin omaa identiteettiäni. Mulle ei kerrottu mun isästäni mitään. Kun olin täysi-ikänen tilasin maistraatista paperit, josta selvis kaikki biologisen isän tiedot. Otin häneen yhtettä vasta ku olin nelikymmppinen. Aina siihen asti ajattelin, että minkälainen on se toinen osapuoli josta tulen. Luonne, geenit.... Olin jotenkin vajaa. Vasta kun isäni tapasin aikuisena, tulin itse henkisesti "täydeksi". Mua surettaa lapset, joilla ei ole biologista isää tai äitiä. Aina on jotenkin vajavainen olo. Ei välttämättä tietty kaikilla, mutta jossain vaiheessa elämää nää asiat alkaa vaivata. Ei muakaan sillon teininä niin kovasti, mutta sitten aikuisena alkoi vaivaamaan toden teolla. Olen sitä mieltä, että jokainen saa rakastaa ketä haluaa, sukupuolesta riippumatta. Mun puolesta samaa sukupuolta edustavat saavat mennä naimisiin, mutta tää lapsiasia onkin sitten jo toinen juttu. Siinä on niin monta asiaa mikä mun mieltäni vaivaa. Muuten Petri, olet aivan yhden tuttuni kopio. Siis todella.... "Kaksoisolento" :-) !!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä vanhempien seksuaalisella suuntautumisella ei ole väliä, vaan sillä, että lapsi saa elää ja kasvaa turvallisessa ja rakastavassa kodissa. Mun mielestä ei kovin hyvin mene silloin jos narkkarit ja alkoholistit saavat lapsia hankkia, mutta homot/lesbot ei.

      Kukas mun kaksoisolento on :D

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?