Itkeäkkö vai nauraa...

Ei herranjumala miten tääki viikko on alkanu, mutta onneksi ei ole montaa päivää jäljellä. On saanut niin itkeä kuin nauraa. Maanantai alkoi itkulla kun Tuisku päätti ruveta murhaajaksi. Pojat oli hihnoissa tuossa omalla pihalla ja sitten ihmettelin mikä helkutti Tuiskulla on suussa. Tuo ääshouli oli mennyt pyydystämään hiiren, joka oli kaiken huipuksi raskaana. Äkkiä komennus, että irti siitäja hiiri pois. Pakko sille oli pitää hautajaiset ja kävin ostamassa sille viereisestä Valintatalosta kukkiakin haudalle. Mökötin Tuiskulle koko loppupäivän ja toinen vaan näytti niin ylpeältä saaliistaan kuin olla ja voi. Typerä koiran perimmäinen luonto.

Tiistaina sitten oli itkun nauruinen päivä. Mr.X kiusasi mua mun siiderimasusta, jonka kasvatin tuossa viikonloppureissussa. Naureskelin koko ajan, että perkule ku nyt olisi naine, niin olisi voinut tokasta ''Ei mulla mitää siiderimahaa ole. Mä oon raskaana''. Nyt on taas muutamia päiiä oltu normaalissa ruokavaliossa, niin ihan itsestään tuo masukin on alkanut tasaantua. Ensi lauantaina tosin sitä pitää kasvattaa lisää. Ajattelin löytää sisäisen junttini ja osallistua kaljakelluntaan. Kerron siitä kohta lisää. Täytyy nimittäin jatkaa tiistai-ilta loppuun saakka. Vähän myöhemmin tuo naureskelu sitten muuttui pikkuisen itkun puolelle. Kesken isojen poikien leikkien mun vammasempi polvi, eli se joka on mennyt monia kertoja sijoiltaan päätti sanoa poks. Kunnon rusahdus kuului ja kipua sen seurauksena. Mä en nyt tiiä pitäskö mennä lääkäriin ton kanssa. Tuo kun on alkanut kerätä nestettä ja kävely tuntuu tosin epämiellyttävälle. Kylmäpussit ja särkylääkkeet tosin vielä helpottaa oloa, niin mietin jos vielä odottelisi muutamia päiviä ja laittaisi jonkun tuen vaan siihen. Ei nimittäin meinaa riittää pokka sellaiseen kuin ''Päivää herra tohtori. Olin leikkimässä poikien leikkejä ja sitten mun polvi sanoi riks, raks ja poks.'' Viikonlopun aikana jos tuo ei tuosta tokene, niin pakko se sitten varmaan mennä. Ja mitä tästä opimme? Turvaseksiin tarvitsee ainakin rullaluistelusuojukset kondoomin lisäksi.

Mutta nyt takaisin kaljakelluntaan. Se on siis ensi lauantaina Lappeenrannan Myllysaaressa ja ajattelin ensimmäistä kertaa elämässäni ottaa osaa sellaiseen. Kaljaa en tosin juo, mutta kai siellä saa skumppaakin lipittää. Huomenna pitää mennä hankkimaan jotain oikein söpöä pinkkiä kellumista varten ja päättä sitten minkä esiintymisasun sitä päälleen laittaisi. Ainankin kiilat on laitettava jalkaan ja sotamaalaus tehtävä naamaan. Vaatteet jotain söpöä, kesäistä ja värikästä. Pitää myös hankkia paljon minigrippusseja. Pitää tupakat ja kännykkä suojata. Saas nähdä löydänkö sisäisen junttini vai poistunko heti mahdollisuuden tullen GM:n vaahtobileisiin. Onko jollain lukijalla kokemusta tollasista kellunnoista? Mulle nimittäin tulee vaan mielikuva, että se on täynnä sellasia parikymppisiä ''tänää tulee niin pillua''- kundeja xD

Pari Helsinki Pride reissun kuvaa lisää.

Kommentit

  1. Anteeks nyt vaa mut kaljakellunnan idea ei ole pukeutuminen tai laittautuminen koska siellä kastuu... Aina on joku joka kaataa veneen varsinki ku oot noin hottis nii niitäkin poikia varmasti on ketkä haluu vähän kiusoitella.... Panosta mielummin siihen kelluntavälineeseen.... Ihan oikeesti.

    VastaaPoista
  2. Polvi rikki, kiilakorot kaljakelluntaan.

    Rasavilliä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miten rikkinäinen polvi vaikuttaa kiiloihin? Kävelen kiiloilla melkein paremmin kuin tasapohjaisilla.

      Poista
    2. Miten rikkinäinen polvi vaikuttaa kiiloihin? Kävelen kiiloilla melkein paremmin kuin tasapohjaisilla.

      Poista
  3. Excuse me jos mul menee jotain ohi, mut mistä lähtien lääkärille on tarvinnu kertoa että "
    mun polvi meni rikki seksin aikana"? :D oikeesti, etköhän sä voi vaan sanoa et saan napsahti

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noko se kysy et mitä olin tekemässä kun polvi meni. Sitten se vielä kysyi tarkennukseksi, että millaisessa asennossa. Eli joo mä kävin lääkärissä ja joku venähdys vaan polvessa + pientä turvotusta.

      Poista
  4. Kaljakellunnassa ei sit kannata pitää mukana lasipulloja.. suositus ois että muovipulloja tai tölkkejä ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Enhä mä nyt lasipulloja juokkaan. Siideri muovipullosta on paras :D

      Poista
  5. Olen nähnyt yhden tuollaisen kaljakellunnan jäljet ja sen jälkeen en todellakaan voi innostua tuosta tapahtumassa. No, ehkä siellä ihmiset ovat siistimpiä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei meidän lähtiessä ainankaan mitään hävityksen kauhistusta ollut. Ihan itse keräsimme kaikki jälkemme pois ainankin minun porukkani =)

      Poista
  6. Kaljakellunta on hauskaa. Kannattaa ehdottomasti mennä :)
    http://matildaselin.blogspot.fi/2015/07/beach.html?m=1

    VastaaPoista
  7. Ootsä alkanut tapailee mun exää vai mikä tää Mr. X :'D
    Petri rakas ei sun tarvii tyytyy mun jämiin ja toistaa toisten virheitä! XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tottakai oon. Mä kun kiinnostun aina hulluista ;)

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?