So lazyyy...

Sunnuntain menot siirtyivät tiistaille, eli huomiselle. Siitä johtuen sunnuntaista tuli laiskottelupäivä. Salilla kävin polttamassa 480kcal juoksumatolla + vatsatreeniä ja illalla Tallinnan reissun herkkujen maistelua In Her Shoes- leffan parissa. Ei se hirvi ja kauriskaan mun suuhun ollut hyvänmakuista. Sellainen ällöttävä rasvainen maku jäi suuhun. Ei siis tullut kanan, poron ja kalan rinnalle uutuuksia ruokavalioon. Moni luulee mua muutes kasvissyöjäksi, mutta sitä en ole. En syö kanaa, kalkkunaa, ankkaa, poroa ja kalaa lukuunottamatta mitään muuta, koska en tykkää niiden mausta. Kenguru ja alligaattori oli tosin ihan hyvää, jota Fuengirolassa söin. En tiedä mikä siinä on, mutta kyllä herkulliset tuoreet kasvikset hyvin tehtynä voittaa aina mennen tullen lihan 100-0.

Tästä päivästä ei mulla oikeastaan ole mitään kerrottavaa. Koko päivä meni ihan vaan asioita hoitaessa kaupungilla, salilla käsitreenissä ja koirien kanssa touhutessa. Palaillaan siis huomenna hiusten ja tatuointien merkeissä. Nyt lähden jatkamaan vaatehuoneen remontoimista, että saa tän kämpän joskus valmiiksi.

Päivän ruokana reilusti vihersalaattia broilerin ja uusien pottujen kera + hirveä, kaurista, erilaisia juustoja ja rustica sämpylää leffaherkkuina.


Tässä nämä Marc Jacobsin kiilakorkotennarit, joista puhuin viime postauksessa.


Kommentit

  1. Tuli mieleen noista sinun kengistä ja edellisen postauksen MK:n käsilaukusta, että suositko aitoja tuotteita vai ovatko feikkejä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kengät on aidot ja laukut tori tavaraa. Mua oikeestaa edes kiinnosta merkit tai niiden aitous/feikkeys. Mua kiinnostaa vaan ulkonäkö. Mut kyl mulla noit aitojaki löytyy. Guess, Furla yms.... Ulkonäön perusteella teen ostopäätökset.

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?