Minä käytän huumeita!

Näin tässä sitten kävi, että minä olen narkomaani. Energiajuomat kun nykyään näköjään luokitellaan lieviksi huumausaineiksi, jotka johtaa sinne LSD:hen, heroiiniin sun muihin aineisiin. Onneksi olen kuitenkin vielä vasta esiasteella, eli energiajuomassa. Minulla on siis mahdollisuus vielä pelastua ennen kuin joudun ikuiseen kadotukseen huumehelvetin keskelle. Ruokoilkaa puolestani apua. Haluan pelastua!

Luoja et mä oon koko päivän nauranu tolle feissarimokien energiajuomajutulle. Voiko oikeasti jotkut ihmiset olla noin saakelin tyhmiä? Energiajuomat laittomiksi ja ne on huumeita. Paras oli kyllä tuo äiti: ''Löysin poikani huoneesta kaksi es-tölkkiä. Mitä minä nyt teen? En uskolla kertoa lapseni isälle''. Laitan tuohon linkin, niin tekin saatte päivän naurut, vitutuksen, facepalmit sun muut kerta-annoksena.

Ah niin hyvää huumetta; Tästä feissarimokien juttuun.

Kommentit

  1. Miten voit verrata energiajuomia heroiiniin, tiedätkö edes kuinka vahvaa ainetta heroiini on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No siis tottakai tiiän. Oonha mä niiku piikittäny kannabistaki!

      Poista
  2. heii petri, meinaatko vielä aloittaa ratsastuksen? toivoisin postausta aiheesta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ole lähiaikoina aikomusta. Loppuvuosi rahat menee säästöön/koirien kastrointiin. Ensi vuonna sitten armeija.

      Poista
    2. Eiks sun pitäny alottaa sillä sun tutun hepalla?

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?