Iha hirvee horo!

Hei apua... Ei kyllä pitäis lähtee koskaan yksinään baariin. Tuli eilen oltua Toteemissa ja meno oli astetta villimpää kuin normaalisti. Sieltä kun löytää aina seuraa kaikkiin tarpeisiin. Yleensä mua ei hävetä mikään, mutta nyt on pieni morkkis kun tuli tuossa pyöriteltyä neljää eri miestä yhden illan aikana. Uusi hiustyyli toimii hyvin. Olis siinä viideskin ollut, mutta kun siinä kävi kunnon komedia kohtaus suoraan elokuvasta. Olin just iskemäs yhtä kundia, niin siihen tulee kunnon stereotyyppinen homo raivoamaan: ''Vittu tääl sä vaa isket muita miehiä. Nyt tulee kyllä lopullinen ero. Tää oli niin tässä!'' Ja kuvitelkaa tuo sellaisena oikein stereotypia homoäänellä. Mä en voinu mitää et mä repesin täysin. Nauroin varmaan kymmenen minuuttia. Noh onneksi oli kuitenkin ne neljä muuta miestä viihdyttämässä mun iltaa. Tulee ihan teinisekoilut mieleen. Kokonaisuutena oli kyllä aivan mahtava ilta. Tuli hyvä muistutus miksi sinkkuna on parasta. Karaokea, paljon tuttuja, uusia tuttavuuksia, drinksuja, sidukkaa ja paljon sellaista mistä en nyt ala yksityiskohtia kertomaan. Grr....




Eilisen illan paras oivallus ''Maha on elämä, mutta ruoka rakkaus''
Drinkin nimi: ''Niin homo drinkki kuin olla ja voi''

Mä oon käyny jo pari vuotta Toteemissa, mutta vasta nyt tajusin tän kyltin xD

Krapula + Rax = Pelastus

Kommentit

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?