Treenin huumaa!

Nyt päästään siis kuntosali juttuihin pitkästä aikaa kuten viime postauksessa lupasin. Aloitin kyseisen harrastuksen tammikuussa ja olen pyrkinyt käymään salilla 5x viikossa käyttäen laitteita, jumppapalloa, hyppynarua sekä kahvakuulaa. Vapaita painoja kerran testasin ja toista kertaa ei tule. Ei ollut ollenkaan mun juttu ne. Pääasiallinen tarkoitus on kiinteytyminen. Mitään mahtihabaa en siis ole kasvattamassa ja muytenkin treenini keskittyy 60% keskivartalon alueeseen vatsa, selkä ja rinta. Treeniviikko menee suunnilleen seuraavasti. Maanantai keskivaetalo, tiistai kädet, keskiviikko aerobinen, torstai keskivartalo ja perjantai jalat.

Kyllä noita huomattavia tuloksiakin jo näkyy. Kädet eivät ole pelkkää luuta ja nahkaa, vatsanalueen iho on palautunut ilman kirurgin veitseä, jalat ovat kiinteämmät kuin koskaan ja peppukin alkaa pyöristymään. Paino on noussut pari kiloa n.65kg:stä 67,6kg:hen. Ihra saanut siirtyä lihaksen tieltä. Strategiset mitat ovat myös luonnollisesti kiinteytymisen ohella kaventuneet. Nykyiset mittani ovat: rinnanympärys 83cm, vyötärö 67cm, lantio 84cm. Juuri tälläiset tulokset kannustaa jatkamaan ja tietenkin se päivä päivältä parantuva peilikuva. Vaakaan tuijottamisen olen jo jättänyt pois. Vaa'alla tulee käytyä kerran tai kaksi kuussa. Mittanauha ja peili nimittäin näyttävät ne oikeat tulokset.
Kyselkää ihmeessä jos teillä on tästä aihesta kysyttävää minulta.

Vielä on tekemistä jäljellä, mutta mä oon kyllä ihan saakelin ylpee itestäni ku vertaan tätä kuvaa +30kg aikoihin.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?