Näin suututat täpötäyden Valintatalon!

Oletko koskaan miettinyt miten suututat kaikki täpötäyden Valintatalon asiakkaat yhdellä lauseella? Se on todella helppoa. Tarvitsee vain sanoa kovaan ääneen myyjälle ''Tulosveto Suomi häviää Norjalle 3-2 ja 2e panos''. Koko saakelin kauppa kääntyi katsomaan mua ja katseet eivät olleet sieltä kauniimmasta päästä. Sellaisesta suomipaitaisesta kaljaa ja sipsejä ostavasta porukasta kuului jopa kaunis kommenttikin. ''Vittu mikä pelle apina''. Nyt pitää vain toivoa oikeaa tulosta ja mahdollisimman suurta kerrointa. Ties vaikka tämä kuponki tarjoaisi ensi viikonlopun baareilun.


Kommentit

  1. Sie kyl näät ne kertoimet jo...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai nään vai :DD

      En mä tollasii voi tietää ku en mä oo perehtyny näihi. Huviksee teen vaan sillon tällöin jos jotain joskus sattuis tulemaan =)

      Poista
  2. No miten meni niinku omasta mielestä? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Valitettavasti en veikannu oikein. Ei mua muuten kiinnosta vittuakaan kuka voittaa ja kuka ei, mutta oisin halunnu rahaa :(

      Poista
  3. Mä en oikeesti ymmärrä mistä tää sun suomivihas pulppuaa. Myönnän itsekkin, että täällä on eri meininki kuin maailmalla, mutta on täällä paljon hyvääkin. Nyt lähes jokasessa postauksessasi on löytyny jotain suomivastaista ja etenkin ilmeisesti ulkonäkö on sulle kova paikka suomalaisissa. Ja ei en ole mikään takakylän Pena, vaan pääkaupunkiseudulla/englannissa asuva henkilö. Jotenkin vähän vaan ihmetyttää, että jos tämä maa ja sen ihmiset ärsyttää suo niin paljon mikset muuta pois?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koska blogi on mun ikioma avautumis-/tunteidenpurkauspaikka <3

      Sun mieliks voin tänää kirjottaa hyviä asioita Suomesta :D

      Poista
    2. Koska blogi on mun ikioma avautumis-/tunteidenpurkauspaikka <3

      Sun mieliks voin tänää kirjottaa hyviä asioita Suomesta :D

      Poista
  4. Ahahha päivän naurut!:D

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?