Eurovision 2015 - First Semi-Final

Vihdoin on se aika vuodesta kun saa koko viikon viettää euroviisujen parissa ja kaikki huipentuu isoihin bileisiin lauantaina. Ihania iltamia on luvassa myös semi-finaali-illoille. Nyt tässä tulee ensimmäinen viisuveikkaukseni. Ketkä pääsevät jatkoon ja ketkä jäävät rannalle ruikuttamaan. Aikaisimpina vuosina olen veikannut vähintään 6/10 oikein, mutta täyttä kymppiä ei vielä ole tullut. Jos nyt sitten tänä vuonna? Laitan ensiksi ketkä haluaisin jatkoon ja sen jälkeen ketkä veikkaan menevän jatkoon.

Ketkä haluaisin jatkoon:
1. Moldova: Eduard Romanjuta - I Want Your Love
2. Belgia: Loic Nottet - Rythm Inside
3. Alankomaat: Trijntje Oosterhuis - Walk Along
4. Viro: Elena Born & Stig Rästa - Goodbye To Yesterday
5. Serbia: Bojana Stamenov - Beauty Never Lies
6. Venäjä: Polina Gagarina - Million Voices (Tämän vuoden suosikkini)
7. Kreikka: Maria Elena Kyriakou - One Last Breath
8. Armenia: Genealogy - Face The Shadow
9. Georgia: Nina Sublatti - Warrior
10. Unkari: Boggie - Wars For Nothing (Viimeinen oli todella vaikea valita)

Keiden veikkaan pääsevän jatkoon:
1. Valko-Venäjä: Uzari & Maimuna - Time (Mä oon niin lapsellinen, että toi Maimuna nimi naurattaa mua aina kun kuulen/luen sen.)
2. Belgia: Loic Nottet - Rythm Inside
3. Alankomaat: Trijntje Oosterhuis - Walk Along
4. Viro: Elena Born & Stig Rästa - Goodbye To Yesterday
5. Serbia: Bojana Stamenov - Beauty Never Lies
6. Venäjä: Polina Gagarina - Million Voices (Tämän vuoden suosikkini)
7. Kreikka: Maria Elena Kyriakou - One Last Breath
8. Albania: Elhaida Dani - I'm Alive
9. Makedonia: Daniel Kajmakoski - Autumn Leaves
10. Suomi: Pertti Kurikan Nimipäivät - Aina mun pitää (Vihaan tätä, mutta uskon pääsevät jatkoon)

Ihana Polina Gagarina

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?