Cutest cakes ever -haaste

Sain mun ilkeeltä nartulta (ystävältäni Mirkalta) kakkuhaasteen. Mun pitää nyt siis googlailla ihania kakkuja eri tilanteisiin. Ristiäiset, teinille, täysi-ikäiselle ym... Mä oon niin laiska, että en haasta ketään, mutta pakkohan tämä on tunnettuna herkkuperseenä tehdä!

1. Ristiäiskakku




2. Lapselle kakku




3. Teinille kakku




4. Aikuiselle kakku




5. Hääkakku



6. Tuhma kakku




7. Mä haluuuuuuun kakku


Kommentit

  1. Kovasti näyttävät amerikkalaisilta "moni kakku päältä kaunis" -tyylisiltä katselukakuilta. Mun mielestä kakut saisi olla syötäviä ja sellaisilta myös näyttää. Leivonta ja kuvanveisto on eri asioita. Toi viimeinen merenneitokammotus on ainakin jo sen värinenkin ettei todellakaan houkuttele syömään. Vaihto-oppilasvuonna tuli paria tuollaista amerikkalsta koristekakkua maistettua ja eipä tainnut olla ensisijaisesti syötäväksi tarkoitettuja ne.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pakko sanoa että mula on tapana lisätä tohon "Jokaisella on makunsa" että "ja mulla on hyvä ja sulla huono!"

      Poista
  2. Ylin ei ole ristiäiskakku vaan tuleville vanhemmille, baby showereihin hankittu "kakku" . Ei siis syötävä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eihän tässä ollutkaan puhe, että kakkujen on pakko olla syötäviä ;)

      Poista
  3. Mutta puhetta oli että olis ristiäiskakku ? ;)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?