Rauhoittukaa ihmiset!

Herranjumala mikä hulabaloo tosta mun armeijaan menemisestä syntyi. Kyllä mä tiesin tämän kohahduttavan ihmisiä, mutta en ihan tälläistä odottanut. Blogin tilastokäyrä nousi taivaisiin, kännykkä lauloi vaikka kuinka kauan kun kaverit soittelivat ihmetystään ja suunnilleen jokaisella keskustelupalstalla on puhetta minun armeijaan menossa bloggerin liikenteen lähteiden mukaan. Olen saanut muutaman negatiivisen viestin päätöstäni koskien. Suurin osa niitä ensimmäisellä maitojunalla kotiin juttuja, mutta kymmenen kertaisesti enemmän olen kuitenkin saanut positiivisiä viestejä etenkin facebookissa. Todella kannustavaa tekstiä ja omia kokemuksiaan ovat niin naiset kuin miehetkin minulle kertoneet sekä antaneet vinkkejä armeijaa varten. Eniten kuitenkin yllätyin miten jotkut tuli sanomaan: ''Mites sä meinasit sun homouden ja armeijan liittää yhteen''. Voisko joku selventää hiukan, että mitä liittää yhteen. Mitä siinä on jotain liittämistä? Seuraava etappi on terveystarkistus ja 7.5:ttä saan tietää tuon palveluspaikkani. Sitten saankin puolisen vuotta lomailla, jonka jälkeen on hiusten hautajaiset sekä armeijaan lähtö.

Myös toinen projektini, eli tatuoinnit ovat edenneet tämän päivän myötä. Alettii tekemään mun Gay Disney tatuointia. Siis täl tatuoinnilla on niin mahti tarina, joka keksittiin joskus aikoja sitten kännissä. Tuossa alapuolella on se Arielin kuva, joka on niin luomoutuneen näköinen Prince Eric:in vuoksi. Ariel ei kuitenkaan tiedä, että Ericillä on salasuhde Aladdinin kanssa. Keksittii joku vieläkin pitempi tarina silloin kännissä, mutta viina on pyyhkinyt jonkun verran tarinaa pois muistista. Tästä kuitenkin tämä idea lähti liikenteeseen. Parhaat ideat tunnetusti tulee aina humalassa. Tosin harva on niin tyhmä kuin minä, että toteuttaa puolen vuoden takaiset känni-ideat selvinpäin. Tästä kyllä tulee niin mahtava tatuointi. Tehtiin nyt suurin osa valmiiksi ja loput sitten ensi kuun alussa.


Tässä kuvassa on vasta ääriviivat ja osa varjostuksista tehty. Laitan myöhemmin kuvaa siitä mihin saakka päästiin kunhan sen  kuvan tatuoijaltani, eli ystävältäni Minnalta saan. Minnan sivut löytyy täältä.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?