Olen parasta A-luokkaa!

Olen aina tiennyt olevani parasta ja laadukasta A-luokkaa ja nyt siitä on mustaa valkoisella. Hahhah... Minulla oli siis päivemmällä tuo terveystarkistus armeijaa varten ja olin kyllä yllättynyt tuloksesta. Niin näkö, kuulo, verenpaineet sun muut olivat kaikki erinomaiset. Palveluskelpoisuusluokaksi tuli siis A. Turha siis tulla sanomaan minun olevan outo ja häiriöitynyt tapaus. Olen nimittäin 100% terve ja normaali niin psyykkisesti kuin fyysisestikin. Ensi viikolla onkin sitten viimeinen naula arkkuun kun torstaina on itse kutsunnat, joissa minulla määrätään palveluspaikka. Sitten saakin unohtaa koko armeija-asiat puoleksi vuodeksi ja keskittyä ihan muihin asioihin.

Tarkistuksen jälkeen oli aika kärsiä kauneuden vuoksi kun ''homoille naureskeleva'' ystäväni Mirka teki minulle ripsientuuhennuksen. Mun silmät ei siedä ollenkaan noissa ripsijutuissa käytettävää liimaa ja kirvely on sen mukaista. Onneksi se kirvely loppuu siinä vaiheessa kun liima kuivuu ja operaation jälkeen ulkonäkö paranee huomattavasti, joten kyllä se pieni kirvely on sen arvoista.



Mirkan blogiin tullut kommentti on huvittanut meitä jo pari päivää. Mirkan blogin löydät täältä.

Kommentit

  1. Vekaranjärvelle joudut/pääset:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei sitä vielä voi tietää, mutta vekara olisi kyllä ihan hyvä paikka :P

      Poista
  2. Onnea, varmasti pärjäät loistavasti armeijassa :)
    Onko toiveita mihin tehtäviin haluaisit armeijassa päästä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lääkintämies, AUK ja ehkä mahdollisesti RUK =)

      Poista
    2. Lääkintä-RUKiin ei pääse ellei ole lääketieteen opinnot kandivaiheessa. Aukkiin kannattaa sen sijaan yrittää ehdottomasti. :)

      Poista
    3. Ei mulla nyt ollutkaan mielessä kuin lääkintä-AUK jos sekään on mahdollinen. En mä oo ollenkaan tutustunut pitääkö noihin olla jotain koulutusta/kokemusta entuudestaan. Vasta katsonut mitä kaikkea on tarjolla ja nyt pitää alkuviikko perehtyä kunnolla. Torstaina kutsunnat (Y)

      Poista
  3. Aikaisemminhan kirjoitit täällä siitä ettet voisi muka mennä armeijaan jonkun polvivaivan takia? Se vaiva onkin nyt yhtäkkiä tipotiessään kun päätitkin mennä armeijaan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei mulla ollut masennusta, uniongelmia sun muitakaan oikeasti, vaikka ne siellä aikaisemmissa kutsuntatarkastusjutuissa luki :D

      Armeija kiinnosti juuri 18v täyttäneenä kuin kilo paskaa ja pari pientä valkoista valhetta tuli sepitettyä. Tänään sitten sanoin suoraan keksineeni ne omasta päästäni ja kerroin minkä takia. Tuo kutsuntatarkistuksia hoitaja sanoi mun kaltasten tapausten olevan tosi yleisiä, että ekana kerrotaan mukavia satuja ja sitten kun aikuistuu herää kiinnostus lähteä sekin paikka testaamaan.

      Poista
  4. Mitä v...a? Et kai sä oikeesti aio armeijaan?! Eikö sivari ois parempi?:o

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?