Nyt repästään oikein kunnolla!

Pari viikkoa olen nyt ollut ilman bilettämistä ja ajattelinkin, että ollaan nyt saman tien ihan sinne vappuun asti. Tänään perjantain kunniaksi ajattelin repästä oikein kunnolla ja lämmittää mikrossa eiliseltä leffa- ja peli-illalta jääneet kaksi slicea pizzaa. Vähän tuollaista hyvää fitnessruokaa näin treenin jälkeen.

Mä alan kyllä varmaan tulla vanhaksi. Tämän kahden viikon aikana ei nimittäin ole tehnyt kertaakaan mieli lähteä bailaamaan ja kahtena päivänä olen nukkunut päiväunet. Mä en koskaan nuku päiväunia herranjumala. Myös meikit on pysyny tiukasti omassa pussissaan ihan vain saadakseni ihon vähän parempaan kuntoon kesää varten. Tipaton, meikitön ja selibaatti sopii hyvin yhteen. Pitäisi kohta muutes alkaa jo hankkimaan noita kevyempiä meikkivoiteita tai jälleen siirtyä ihan vain täysin mineraalipuutereihin. Ne olen aikaisemmin kokenut hyväksi. Iho hengittää, meikki ei paakkuunnu, kulu tai valu pois naamalta ja on edullistakin. Mineraalimeikeissä merkkinä minulla on ollut jo vuosia Yves Rocher. Edullinen, laadukas ja hyväksi koettu.

Posti toi eilen ebaystä tilaamani puolipitkät punaiset pidennykset ja pitihän niitä heti testata.


Kommentit

  1. Miekin oon jättäny sen ainasen bailaamisen vähän vähemmälle. Ulos lähteminen ja juominenki tuntuu vähän spesiaalimmalta kun se ei oo joka viikonloppunen rutiini. Ja tuntuu että treenitkin pitää alottaa aina ihan alusta juhlimisen jälkeen. Pysyy vartalokin piukkana kun ei joka viikonloppu vedä siideriä ja oo pilkun jälkeen nakkikioskilla :D! Hauskaa selvää viikonloppua sinne!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo se on ihan kauheeta se biletyksen jälkeinen salille meno :D

      Hauskaa viikonloppua sinnekkin <3

      Poista
  2. Kannattaa kokeilla Loreal Parisin true match mineraalipuuteria! Ite käytän sitä läpivuoden :) Peittävää mutta kevyttä ja purkki kestää usean kuukauden.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitäkin olen joskus käyttänyt, mutta koin tuon Rocherin paremmaksi itselleni.

      Poista
  3. ainut mikä repee on sun perse

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei repeä. Perseellä on kunnon koulutus ja vuosien kokemus niin tavaran poistamiseen kuin sisäänottamiseenkin ;) <3

      Poista
  4. Selibaatti? Etkö enää olekaan parisuhteessa, kuten tuossa jokin aika sitten mainitsit? :/

    VastaaPoista
  5. Tiäkkö mikä kans parantaa ihon laatua? Savuttomuus ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jätän väliin sellaset turhat savuttomuudet :D

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?