No mutta ku mie unohin!

Enhän mä nyt siihen vappuun asti voinut pitää sitä tipatonta. Olin kokonaan unohtanut isoveljen synttärit. Ja ei mä en koskaan muista kenenkään synttäreitä (omia lukuunottamatta) ennen kuin facebook ilmoittaa kenen synttärit on. Onneksi siis on facebook, niin pysyn jotenkin ajan tasalla. Noh mutta ainankin oli helkutin kiva perjantai hyvässä porukassa siiderin kera. Alkuillasta pystyi jopa pihallakin istua, koska aurinko alkaa jo lämmittämään mukavasti. Tuo pieni nollaus tulikin kyllä tarpeeseen kiireen keskellä. Nyt saan vielä huomisen pötkötellä ja tiistaina onkin sitten armeija juttuja hoidettavana.





Kommentit

  1. Onpas sulla huono ryhti :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on aina ollut kiitos tietokoneen ja mun todella ergonomisen datausasennon. Eli siis röhnötän tietokoneen ääressä selkä mutkalla :D

      http://www.ergopartner.dk/media//evolutionofman_1.jpg

      Poista
    2. Intissä se ryhti paranee.

      Poista
  2. onks toi siun ja ton tytön keskellä oleva poika kans homo?

    VastaaPoista
  3. Siis onko toi yks nainen tatuoinu naamansa täyteen oikeesti?

    VastaaPoista
  4. On se hyvä että muistaa edes omat synttärit

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?