Minusta seuraava Miss Suomi!

Mä olen niin hehkeä, että minusta pitäisi tehdä seuraava Miss Suomi. Varmasti voittaisin mennen tullen niin Miss Suomen kuin Miss Universumin. Postauksen kuva on erinomainen todiste minun suuresta kauneudestani.


Kipeänä ei ole sitten yhtään tylsää? :D

Kommentit

  1. Sulle muuten kävis vaaleet hiukset tosi hyvin,tuo sun ns.hymy muistuttaa yhen suomalaisen naislaulajan vastaavaa ilmettä,arvaatko kenen?

    VastaaPoista
  2. Oliko Pelle Hermanni naislaulaja,taiat olla vieläkin pahassa kuumeessa:)) Huomaisko kukaan sitä tiettyä yhdennäköisyyttä,voin antaa vihjeen,etunimi alkaa L-kirjaimella,siis nimenomaan hymyssä jotain samaa.

    VastaaPoista
  3. Joo mie huomaan. Oot kuin Laura Voutilainen.

    VastaaPoista
  4. Laura voutilainen. -mira

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laurapa on ruma jos se tosta tulee mielee näi monelle xDDD

      Poista
  5. Kopioitko tämän misseysidean Seiskan julkkis Kana-Ellulta eli Elena Vikströmiltä?!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Elena oli vielä tuntematon mies Puolangalla kun päätin osallistuvani ja voittavani ;)

      Ensimmäistä kertaa halusin osallistua 17-vuotiaana, mutta olin liian nuori :/

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?