Minä olen viisas, kyllä minä tiedän!

Hah! Mähän sanoin ettei nyt ole ihan normaali kuume. Heti jos on kuumetta ja mulla on voimaton olo on jokin pahempi tauti päällä kuin flunssa. Näin myös tällä kertaa. Tällä kertaa mulla on kunnon nielutulehdus. Kurkku on turvonnut, punainen, peitteitä täynnä ja kauheita rakkuloita. Huomasin sen eilen hampaita pestessäni ja tänään tuli diagnoosi, että ei ole tällä kertaa mun ebola-malaria ennusteita. Toivottavasti antibioottikuuri tehoaa nopeasti ja pääsen jo alkuviikosta salille. Musta alkaa tulla kohta muodoton pullapoika läski ja paksu jolle maistuu juustonaksu. Tosin kyllä tää olo jo on parantumassa, sillä ruoka on maistunut taas eilisillasta eteenpäin. Tänään oli ihanaa syödä ekaa kertaa sitten viimekesän lihapiirakka (se vegeversio). Ei vaan ollut se oikeanlainen piirakka. Se aito lihapiirakka minulle on torilta tai satamasta ostettu, johon tulee kaikki mausteet, kipparijuustoa sekä kananmuna. Tuollainen vegetaristin vety siis.


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?