Maahanmuuttajiin kohdistuva viha!

Nyt mä en taas ymmärrä suomalaisten järjenjuoksua. Mistä tuo kauhea maahanmuuttajaviha tulee ihmisille? Itselläni ainankaan ole mitää negatiivista kokemusta heidän suhteensa. Päinvastoin kaikki maahanmuuttajat jotka olen tavannut, ovat olleet mukavia. Itselläni ei myöskään ole mitään sitä vastaan, että autetaan hädässä olevia. ''Muita pitää auttaa vaikka oma lehmäkin olisi ojassa.'' Näin minulle on opetettu. Se mitä en ymmärrä ollenkaan on myös se, että kaikki leimataan muutaman ihmisen tekojen perusteella. Tuolla tavalla kun ajattelee, niin kaikki suomalaiset ovat pedofiili Jammu-Setiä, palottelijamurhaaja Virpejä ja kouluampuja Pekka-Ericejä. Make love not war 


Kommentit

  1. Mitä mieltä olet siitä, että muslimit joita nyt paljon tulee eivät hyväksy homoseksuaalisen suuntautumisen toteuttamista?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon ollu sängyssä muslimin kanssa, joten melko hyvin ne on Suomen suvaitsevaisuuteen sopeutuneet xDD

      Poista
    2. "kaikki leimataan muutaman ihmisen tekojen perusteella"

      Aika raju yleistys, että kaikki muslimit olis suvaitsevaisia homoja kohtaan vaan koska oot pannut YHTÄ muslimia, eikö?
      Todellisuudessa iso osa heistä taitaa olla aika ahdasmielisiä homoja kohtaan.

      Poista
    3. Paha sanoa tuohon mitään kun en ole tutustunut vasta kuin yhteen muslimiin, enkä tuomitse ihmisiä ennakkoluulojen perusteella =)

      Mutta tottakai homovihaajia löytyy maailman jokaisesta ihmisryhmästä.

      Poista
    4. Juu-u mutta muslimeista esim. tavallisia suomalaisia enemmän, ihan vain siksi koska heille on opetettu että homous on väärin ja erittäin paha synti. Mutta tokihan heistäkin jotkut osaavat sitten myöhemmin omilla aivoillaan, ilman että uskonto sumentaa ajatukset, järkeillä ja nähdä asiat myös toisin. :)

      Poista
    5. No varsinkin nyt alkuvuoden aikana vaikka kuinka monta =)

      Poista
  2. Siis eiköhän tuo "viha" tule ihan siintä et
    1.Suomi ottaa velkaa antaakseen rahansa johonkin toiseen maahan. Okei. Suomi haluaa olla auttaja. Mut ottaa nyt velkaa auttaaksee muuta. Velkakierre siit tulee. Eiks se Kreikkaki sillo sanonu ettei aio ees maksaa takas..
    2. Maahanmuuttajat saavat kaikki maholliset tuet ja vähän päälle, mitä me suomalaiset saamme? Saadaan vaan paskaa niskaan kelasta. Se ykskin ulkomaalainen VAATI saada kultapaikan hammaslääkärissä. KOSKA HÄNEN KULTTUURI. Eiköhän se saanu monien kranaattien paikan. Ja me ei saada kelalta mitään apuja.. ; Ulkomaalaiset vie työpaikat ja asunnot. jne..

    SUOMALAISIA VITUTTAA SE ETTÄ SUOMI AUTTAA VAIN MAAHANMUUTTAJIA EIKÄ OMIAAN!!
    Eiks ois tärkeempää saada oman maan väestö ekaks jaloilleen ja kattoo sit riittääkö se apu vielä muille.

    Olen sanottavani sanonut. Toivottavasti en loukannut ketään mielipiteelläni. :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mun mielestä kaikkia autetaan ihan tasapuolisesti. Ainankin jos minun lähipiirissä ollut esim: lomautus, niin aina saanut sitten taloudellista tukea välittömästi ym...

      Poista
    2. Mie oon kyl samaa mieltä anonyymin kanssa.
      Kela suosii maahanmuuttajia :/

      Poista
    3. Kyllä mä sain ainankin silloin opiskelija aikana kun olin Kelan rahoilla kaiken mitä vaadin. Kuukaudessa sain reilu 1 100e/kk (vuokra, matkakulut, ylläpitökorvaus ym...). En mä siis näe, että Kela ois mua kaltoin kohdellu ja suosinu muita.

      Ja se taas on oma vika jos ei tajua vaatia mitään/ ei kehtaa vaatia mitään.

      Poista
    4. No mitä vittua nyt taas :D se oli ihan täyttä legendaa ja satua se kultapaikka-hammaslääkäri-tarina :D...

      Haloo, omien aivojen käyttö sallittu!

      Kela - eikä sossukaan - suosi yhtään ketään, vaan samoilla periaatteilla ne päätökset tehdään.

      Poista
    5. Olen pienyrittäjä Turusta, reilun kolmen vuoden ajan olen koittanut työllistää itseni rehellisesti maksamalla veroja suomen valtiolle,pyrkinyt kärsivällisesti saavuttamaan asettamani tavoitteen eli elättämään itseni. Joka vuosi kuitenkin joku valtion hyysäämä pakolainen tulee ja perustaa uuden autopesulan ja polkee hinnat naurettavan alas,eikä maksa veroja, vie meiltä oikeilta suomalaisilta asiakkaat ja sitä kautta käytännössä mahdollisuuden normaaliin ansiotuloon. Viimeinen niitti tähän arkkuun oli se kun Suomen, tämän meidän ihanan valtiovallan POLIISI valitsi rättipää maahanmuuttajan pesemään Turun Poliisien ajoneuvot,vaikka tarjolla olisi ollut puhdas,aito,alkuperäinen valkoinen suomalainen!! Rasisti,Skini,natsi, roturajoitteinen, nämä kaikki sanat kuvaavat ehkä sitä mitä moni suomalainen tuntee ulkomaalaisia kohtaan. Mutta se on ihan perus tunne varmaan monelle. Nyt aletaan kuitenkin menemään jo pintaa syvemmälle tässä aiheessa, en oikein osaa nyt pukea selvästi sellaisiksi sanoiksi omia tunteita jotka ymmärrettäisiin oikein,koska sellaista ilmausta ei ole vielä suomenkielen aapiseen painettu mikä kuvaisi yhdellä sanalla sen mikä minä olen. Koen syrjintää,silkkaa rasismia,ja suoranaista vittuilua minua ja itseasiassa kaikkia suomalaisia kohtaan. Olenko minä siis rasisti? No en,sana rasisti on saanut uuden merkityksensä jo siinä vaiheessa kun ensimmäinen maahanmuuttaja on vienyt suomalaiselta työpaikan,se on rasismia! Ja vittu minä olen Suomessa syntynyt, suomalainen, suomen kansalainen, maahanmuuttajien vihaaja,näin lievästi ilmaistuna. Koen olevani tässä mustapäisessä yhteiskunnassa syrjitty muukalainen. Onko se oikein? Aurinkoisin terveisin. Ville Komulainen, vai joko se kohta musta aurinko nousee, kuten legendamme Juice tulkitsi..

      Poista
    6. Vai oikein vaadit haha. Kyllä ne kuule haetaan.

      Poista
  3. Ymmärrän ton siun näkemyksen: ''Muita pitää auttaa vaikka oma lehmäkin olisi ojassa.''

    Mutta ajatteleppa näin.
    On kolme ihmistä. Sinä, Muhammed-Calinamolina ja vaikkapa Minna-Jonne.
    Minna-Jonne on ystäväsi, hän on vakavasti ongelmissa ja pyytää sinulta apua.
    MUTTA sinä haluat auttaa mielummin tuntematonta Muhammed-Calinamolinaa.
    Minna-Jonne menettää asunnon, työn, rahat, puolison ja tulee huumeriippuvaiseksi.
    Sinä vahtaat Muhammed-Calinamolinan perään, "Onkohan tuo maahanmuuttaja nyt varmasti ok, pitäiskö tarjota hälle vielä vaikkapa rahaa uuteen bemariin"
    Ooooho, Minna-Jonne sai tappajat peräänsä huumevelkojensa vuoksi.
    No eiköän se Minna-Jonne pärjää ihan hyvin yksin, huolehdi sinä vaan bemarilla ajavasta Muhammed-Calinamolinasta. Mitäköhän häneltä vielä puuttuu? Ai hällä menee tosi hyvin, mutta hänen serkkunsa Fatima-Ali Baba tahtoo työn ja 200 000e omakotitalon ostoon.
    Minna-Jonne tulee pyytämään sinulta lainaksi 1400e, jotta pääsisi veloistaan eroon.
    Rahasi menevät mielummin Fatima-Ali Baban luksus asuntoon. Kyllä se Minna-Jonne pärjää.

    Tarinan pointti: Maahanmuuttajat ovat tärkeämpiä kuin oman maan kansalaiset.

    Ps. Minna-Jonne nyljettiin ja suolestettiin raa'asti.



    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oikein kiva satu.. Ja satuna tuo myös pysyy :D

      Poista
    2. Se ei ollut satu. Oletko niin sinisilmäinen, ettet näe mitä täällä tapahtuu?

      Poista
    3. Mun mielestä taas monella pyörii filminauha, jonka vois laittaa pauselle, niin näkis mitä täällä tapahtuu. Se kun ei vaan voi pitää paikkaansa, että kaikki on aina paskaa päättäjistä naapurin Pirkkoon ja suomalaisia syrjitään ja ulkomaalaisia nostetaan jalustalle. Päätön kanakin sen tajuaa herranjumala :D

      Poista
  4. EN JULKAISE KOMMENTTEJA JOTKA KATSON RASISTISIKSI!

    Mun blogissa sellaiselle ei ole tilaa =)

    VastaaPoista
  5. Ootko miettiny et se ehkä johtuu sun asuinpaikasta? Tuu tänne pk-seudulle kattomaan maahanmuuttajien touhuja, saattaa mieli muuttua. :) toki mukaviakin tapauksia löytyy, mut valitettavan paljon esim. steissillä on järjestyshäiriöitä tuottavia mamuja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sen mä tiiän et nuo teinimamut ainankin siellä Kampin/rautatieaseman alueella mekastaa. Tosin mitä itse olen huomannut, niin ihan yhtälailla kuin ei pakolaistaustaiset nuoret.

      Se on myös ihan loogista, että suurempi väkimäärä = enemmän häiriötekiöitä.

      Poista
    2. Helsingin väkiluku 623 135
      Lappeenrannan väkiluku 72 835

      Tosin mä asun noin 10km päässä vastaanottokeskuksesta ja ei niistä pakolaisista ole koskaan ollut mitään ongelmaa.

      Poista
  6. Ihan sama onko ihminen valkoinen vai musta, hetero tai homo, vihreä tai perussuomalainen, suomalainen tai ulkomaalainen; jos minulle ollaan ystävällisiä niin minä olen ystävällinen takaisin. Mutta jos olet kusipää, niin silloin olet kusipää olit sitten valkoinen tai musta, hetero tai homo, vihreä tai perussuomalainen, suomalainen tai ulkomaalainen. Valitettavan usein kylläkin, jos joku muu kuin supisuomalainen on mielestäni kusipää, saan rasistin leiman otsaani. Ihmisistä pitäisi muodostaa oma mielipide heidän luonteensa perusteella, ei ulkomuodon. Ja lisään vielä, että hyvinkin moni maahanmuuttorasismin vastaiset henkilöt kritisoivat ja pilkkaavat rankalla kädellä esim.kokoomuslaisia, perussuomalaisia tai ylipäätään ihmisiä, jotka ovat ylpeitä suomalaisuudestaan. Eikö tämäkin ole rasismia tiettyä kansanryhmää kohtaan?
    Miksi suomalaisten kritisoiminen on sallittua, mutta maahanmuuton kritisoiminen automaattisesti rasismia? Arvostaisin mielipidettäsi näihin kysymyksiin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itselläni on juuri tuo sama. Ole minulle mukava, niin minä olen sinulle mukava. Ole kusipää, niin minä olen sinulle kusipää.

      Tottakai voi olla ylpeä suomalaisuudestaan, mutta jos se menee siihen ''valkoisen Suomen puolesta''- meininkiin, niin kyllä se menee jo yli. Esimerkiksi Timo Soini on tälläisestä hyvä esimerkki. Hänhän on sanonut muun kuin heteroseksuaalisuuden olevan sairaus, marssinut homovastaisessa mielenosoituksessa ja sanonut haluavansa kaikista mamuista eroon ja lisää ei saa missään nimessä ottaa.

      Poista
    2. En tiennyt että Soini on heteroita vastaan... :)

      Poista
    3. Aina oppii jotain uutta xDDDD

      Varsinkin kun väsyneenä kirjoittelee :D

      Poista
  7. Suosittelen selvittämään hieman enemmän faktoja ennen kuin alkaa yleistämään kokonaista kansakuntaa. Maahanmuuttovastaisuutta on yhtä lailla muissakin maissa, ja Suomessa on edelleen varsin pieni määrä maahanmuuttajia verrattuna vaikkapa Ruotsiin, Britanniaan ja Ranskaan.

    On kyllä hieman ristiriitaista, jos sanot ettet tuomitse ketään ennakkoluulojen perusteella, mutta Perussuomalaiset tuomiset? Onko Soini mielestäni huonompi ihminen, koska hänellä on erilaiset mielipiteet kuin sinulla?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En vain yksinkertaisesti tajua tasa-arvoa vastustavia ihmisiä. Perussuomalisten arvomaailma ei iske yksiin omani kanssa ja siksi en kannata kyseistä puoluetta =)

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?