''Sinä armeijassa! XD''

Ihan pakko kirjoittaa toinen postaus tänä iltana. Sain nimittäin aivan mahtavan kommentin tuonne aiempaan postaukseen. En oikeasti muista koska viimeeksi nauroin niin paljon kuin äsken. Tuo alapuolella oleva video oli liitteenä kommentissa, joka näkyy tämän postauksen otsikkona. Loppujen lopuksihan minulla tulee menemään oikein hyvin siellä armeijassa alkuvaikeuksien jälkeen  ainankin tämän videon perusteella. Ps. Toivottavasti mäkin saan oman lohikäärmeen ja onnensirkan :D


Kommentit

  1. Taisi tulla sullekin toi näyttämisen halu vähän pakon edessä jos kerran jo sotilaspoliisit perässä oli, ei siitä asepalveluksesta vieläkään ihan "mutku mä en yhtään haluis" -perusteella vapautusta saa. En ymmärrä mikset mennyt sivariin, olis ollut paljon mielekkäämpi vaihtoehto tehdä jotain yhteiskuntaa hyödyttävää sulkeisharjoitusten sijaan. Mut hyvä että saat ton pois alta niin voi keskittyä muihin juttuihin sitten.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis jopa aivoton osaa itselleen hommata C-paperit tahtoessaan. Tuo sotilaspoliisi juttu oli sitä hurjemman elämän aikaa, jolloin biletys maistui ja muulla ei ollut väliä vuonna 2012. Ikivanhoja ensimmäisen kutsunnan juttuja. Luojan kiitos otin Mentor koiruuden, jonka vuoksi minun oli aikuistuttava/rauhoituttava pystyäkseni pitämään huolen rakkaasta.

      Minä menen armeijaan, koska minä tahdon mennä sinne. Odotan jo innolla, että saan mennä sinne. Todennäköisesti suoritan joko 9kk tai vuoden palveluksen =)

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?