Pitäisikö vähän ryhdistäytyä?

Rahan käytön kanssa nimittäin. Sitä on mennyt viime päivinä oikein kunnolla. Olen shoppaillut useampana päivänä kosmetiikkaa, vaatteita, sisustustavaraa ja koirille kaikenlaisia herkkuja sekä hilavitkuttimia. Lisäksi olen syönyt lähestulkoon ainoastaan ravintoloissa. Iltapalaksi ehkä jotain hedelmää kotona. Rahaa kului perjantaina myös biletykseen kun kävin ystävien kanssa viettämässä iltaa Lappeenrannan yössä. Ilta starttasi Giggling Marlinin After Ski bileissä ja loppuyö tanssittiin Old Cockin tangolla. Mun tupakka-askissa oli muutes tappajarööki. Oltiin röökillä ja kun sytytin röökin, niin se syttyi ilmiliekkeihin ja paloi parissa sekunnissa melkein sytyttäen mun hiukset tuleen. Vieläkään ei ole tietoa mitä sillä hetkellä oikein tapahtui ja nimettiin se tappajaröökiksi. Loppuillan ajan olikin aina jännittävää sytyttää röökiä kun mietti leimahtaako vai ei. Onneksi selvisin kulmakarvojen kärähtämisellä. Pitää varmaan joku päivä pikkaisen muotoilla näitä suunnilleen saman näköisiksi. Sen verran ulkonäköön mennyt rahaa viime aikoina, että kulmakarvat ei sitä saa pilata.

Värjäsin tosiaan hiukset takaisin punaiseksi. Minulle sopii ainoastaan kaksi hiusväriä, jotka ovat musta tai punainen. Onneksi KcProfessional:in Color Mask helpottaa elämään. Kerran viikossa pesun yhteydessä laittaa sen hiuksiin ja kulahtaneesta punaisesta ei ole koskaan tietoakaan. Nyt vielä odottelen punaisia keskipitkiä pidennyksiä, jotka tilasin ebaystä. Hiusten lisäksi iho on saanut väriä kuluneella viikolla solariumin avulla. 2x 16min ja ihana rusketus on jo pinnassa. Mä tosin en koskaan tajua miksi menen solariumiin kun se aiheuttaa mulle aina kutinaa pariksi päiväksi. Jostain syystä kutina on aina vain ja ainoastaan säärissä. Ota sitten tästä mun alienvartalosta selvää. Tarkemman miettimisen jälkeen se pieni kutina päivän tai kahden ajan on pieni hinta seksikkäästä tasaisesta rusketuksesta, joka ei kulu pesussa kuten aiemmin suosimani itseruskettavat.

Kuntosali tuottaa jo tulosta. Kyllä tässä Helsinki Pride 2015 kuntoon keretään helposti!





Tummaa suklaata ja hedlmäsalaattia kermavaahdolla. Parempi vaihtoehto kuin iso sipsipussi ja kasa irtokarkkeja leffailtaan.

Tää on se tappajarööki, joka paihoinpiteli mut.


Kommentit

  1. No eipä siihen ole muuta ratkaisua kuin järkevämpää rahankäyttöä ja tarkka suunnitelma, mihin rahaa käyttää ja kuinka paljon. Voin kokemuksesta kertoa, että toimii.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei jos on yhtä äkkipikanen heräteostosten tekijä kuin minä :D

      Poista
  2. Voisko toi kutina solkun jälkeen johtuu siitä että iho kuivuu tms ? :) kuitenki varmaan sheivaat / poistat säärikarvat mikä tuo sille iholle rasitusta lisää :) mullakin välillä kutittaa solariumin jälkeen mutta oon aina ajatellu sen johtuvan siitä, että mulla on kuiva iho :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei muuta kuin rasvaamaan vaan XD

      Poista
  3. Mun poikaystävä laitto mun tupakkaan joskus ruutia, ja mun palo ripset.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?