Ei revähdys vaan venähdys!

Sali into palasi eilen vihdoin kun läksin testaamaan uudenlaista treeniä. Laitteet jätin pois paria käsilaitetta lukuunottamatta ja tilalle tuli kahvakuulaa, jumppapalloa, painolevyä sekä painopalloa. Pääasiassa keskityin eilen keskivartaloon, jossa pääpaino vinoissa vatsa- ja selkälihaksissa. Hyppynarun käyttäminen oli tosin virhe. Eilen ei tuntunut yhtään kipua tässä venähtäneessä jalassa. Jossain aiemmassa postauksessa sanoin jalan revähtäneen, vaikka piti kirjoittaa venähtäneen. Pahoittelut siitä. Mutta siis tosiaan eilen ei tuntunut minkäälaista kipua ja ajattelin ihan hyvin pystyväni hyppynarulla hyppimään. Tänään sitten koskee niin perkeleesti. Saas nähdä milloin näitä jalkoja pääsee taas treenaamaan. Onneksi minulla on jo valmiiksi todella kiinteät jalat, niin ei haittaa vaikka tuleekin jalkatreenistä taukoa. Kiitos todella paljon anolle, joka suositteli kahvakuulaa, vapaata painoa ym... Innostys kiihtyi nollasta sataan sekunnissa. En meinannut salilta lähteä eilen edes pois.



Treffeille valmistautuminen on vaarallista puuhaa. Etenkin jos aivastaa sheivatessa!

Kommentit

  1. Mukavaa kun treeni-into löytyi! :) T. Se muita välineitä ehdottanut anonyymi

    VastaaPoista
  2. Oot kyllä kertakaikkisen upea persoona ja hyvännäköneki kaikenlisäks. Miks et vois olla hetero?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahhah ;D

      Kiitos paljon, mutta sinun harmiksesi viihdyn/olen onnellinen homona miesten parissa xD

      Poista
  3. Minkäkokoisilla kahvakuulilla teit? Millaisesta kuulan painosta kannattaisi aloittaa? Entä millaisia liikkeitä? :) Ite oon himoinnu jo kahvakuulan ostamista ikuisuuden, joten paino / treenivinkeistä olisi hyötyä !

    Oot muuten hyvännäkösessä kunnossa !!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä käytän 10kg kahvakuulaa ja mä oon itse vielä niin surkea kahvakuulan käytössä, että en kehtaa vinkkejä antaa :D

      Tässä kuitenkin tosi hyvä sivusto, jossa minua viisaammat on antaneet vinkkejä: http://kahvakuulatreeni.com/

      Poista
  4. Oletko mukana kauniin Johanna Tukiaisen alkavalla keikkakiertueella?
    Estääkö nyt syntynyt jalkavamma osallistumisen.

    Olisimme tulleet niin mielellämme tapaamaan sinua livenä
    ja ottamaan fanikuvia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En esiinny tällä hetkellä keikoilla oman alan, eli ravintola-alan juttujen vuoksi =)

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?