Ase käteen ja ampumaan!

Ei kuitenkaan oikea ase, vaan ihan pelkkä ilmakivääri. Ammuin tänään ekaa kertaa elämässäni ja mä oon hyvä siinä. Luulin sen nimittäin olevan paljon vaikempaa. Osuin jopa napakymppiinkin, vaikka luulin etten osu koko maalitauluun. Pitää joku päivä käydä uudelleen tähtäilemässä maalitauluja.

Kertokaapas lukijat miten saa kuntosalitreeniin vaihtelua kun alkaa kyllästyttää samat laitteet ja jutut viikosta toiseen. Saa ehdotella ihan uusia lajejakin, mutta ei mitään ryhmäliikuntatunteja. Treenit tulee kyllä tehtyä joka viikko vaikka välillä se tuntuukin pakkopullalta. Niin ja se hiihtolaite, josta olette kyselleet on nimeltään Ski Erg. Ehdottomasti yksi suosikkilaitteistani.


Kommentit

  1. Uiminenhan on mukavaa,ainakin jos osaa uida:) Mä oon kans hyvä ampumaan,mulla on ilmakivääri ja ilmapistooli.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en vaan siedä uimahalleja, mutta kesäsin tulee uitua urakalla :)

      Poista
  2. Eli sulta on motivaatio kadonnu lajiin. Itse käyn aamuisin 7 km lenkillä,eikä ala kyllästyttää. Oisko kevät masennusta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on se ongelma, että olen ihminen, joka kaipaa paljon vaihtelua. Jospa testais jotain kahvakuula tai jumppapallo treeniä tänään. Tai niitä mun vihaamia vapaita painoja :D

      Ja ei herranjumala keväällä voi masentua. Silloin piristyy kertaheitolla! <3

      Poista
  3. Varmasti alkaa tuntua pakkopullalta jos teet ainoastaan laitteilla, niillä kun treenimahdollisuudet ovat melkoisen kapeat. Ota hyvä ihminen käyttöön mainitsemasi vapaat painot, niillä treeniä saa muunneltua kymmenin eri tavoin. Samoin kannattaa kokeilla keppiä, jumppapalloa, kahvakuulaa, steppilautaa, hyppynarua, kuminauhaa jne. Saatat löytää itsestäsi lihaksia mitä et ajatellut olevan olemassakaan.

    Kivaa kevättä ja tsemppiä treeneihin :)

    VastaaPoista
  4. Joo,ei varmaankaan mitään masennusta ole,mutta nyt kun aurinko paistaa ja kevät tulee,niin ulos liikkumaan,vaikka pururadalle,reipasta kävelyä esim.ja koirien kans metsään,ei tätä aikaa kannata tuhlata sisätiloissa,vaihtoehtoja on tosi paljon,mielentilan mukaan tekee asioita ja kaikki liikunta on hyvää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No tänään on ulkoiltu oikein urakalla. Siitä sitten seuraavassa postauksessa =)

      Poista
  5. Moikku!

    Mua jäi jotenkin toi sun impulla ampuminen häiritsemään.. Koska muistelin ettet oo menossa inttiin siks, ettet joudu koskemaan aseisiin.. Onko sun mielipiteet aseista muuttunut? :) Ja kannattaa kokeilla kaikkia erilaisia tapoja kuntoilla siellä salilla, ettet kyllästy! T: Toinen helposti kyllästyvä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se nyt on ihan eri asia opetella oikeella aseella tappamista kuin ilmakiväärillä ampua maalitaulua huvikseen kavereiden kanssa kilpaillessa kuka saa parhaat pisteet :D

      + ei mikään maapläntti ole mulle niin tärkeä, että rupeaisin sen eteen ihmisiä tappamaan herranjumala.

      Poista
  6. Onko kukaan ihminen sulle sitten niin tärkeä että rupeaisit sen eteen ihmisiä tappamaan, edes sinä itse?

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?