Vippaskonstit ovat sallittuja!

Mulla tosiaan on tuo pridekuntoon 2015 menossa hyvä vauhtia ja tänäänkin on ahkerasti treenattu. Mä kuitenkin olen malttamaton ja olenkin ns. ''vippaskonstien'' puolesta puhuja. Olen testannut vaikka ja mitä. Jotkut toimivat kuten erilaiset luontaistuotteet. Etenkin nesteenpoistajat sekä vihreää teetä, kahvia tai voikukkaa sisältävät tuotteet ovat minulla henkilökohtaisesti ollut suurena apuna. Selluliittivoiteitakin olen testaillut, mutta ainoa minkä kanssa tuloksia olen nähnyt on Yves Rocherin tuotteet. Sen vuoksi tilasinkin nyt Yvesin kehoa muokkaavia vartaloemulsioita, joita levitetään aamuin ja illoin. Tilaamani tuotteet sisältävät lotusta, cofeiinia sekä centellaa. Myös samankaltainen kuorintavoide päätyi ostoskoriin. Kaupanpäälle tietenkin sai upeat tilaajalahjat. Selluliittivoiteissa en siis voi suositella kuin ainoastaan Yvesia, jonka tuotteissa hinta-laatusuhde on kohdillaan. Katso samalla myös muut tuotteet. Esimerkiksi meikkivoiteet ja puuterit ovat aivan mahtavia. Vannon omien kokemuksieni kautta.

Ps. Tilaa nyt ja saat vapaavalintaisen tuotteen kaupanpäälle!




Kommentit

  1. Koska julkaiset bogissasi niitä menneellä viikolla sinusta otettuja kuvia vai onko fotarointi vielä kesken? - Odotan mielenkiinnolla.

    VastaaPoista
  2. Eihän selluliittiä nyt miehille tule, varsinkaan sun ikäiselle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse olen havainnut kiinteyttävän vaikutuksen etenkin ihossa noita käyttäessä =)

      Poista
    2. Kyllä miehilläkin voi olla selluliittia ja raskausarpia... Selluliittia tosin on kunnolla vain n. 10-20% miehistä, kun taas naisilla suhdeluku on toistepäin eli 80-90% naisista on selluliittia.

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?