Treeniä, viinaa ja tupakkaa!

Niistä minun torstaini oli tehty. Torstai lähti käyntiin käsitreenillä. Itse en koskaan käytä vapaita painoja, vaan laitteilla mennään täysin. Tai noh kahvakuulaa tulee silloin tällöin käytettyä, mutta harvemmin sitäkin. Perjantaina kyllä tuntuikin siltä, että edellisenä päivänä on käsiä treenattu. Hartiat tosin edelleen hiukan kipeänä.

Treenin jälkeen lähdettiinkin ihan toisiin harrastuksiin Bar Totem:iin lauleskelemaan ja halpoja tuoppeja kittaamaan ihanien ihmisten seurassa. Voi luoja miten hauska ilta olikaan. Yksi illan kohokohdista oli miesten iskemiskisa, jossa kävi elämäni oudoin asia. Mulle sanottiin, että olen liian miehekäs mies! Voitte vaan arvata miten siinä repesin kunnolla, että ripsarit alkoi valumaan poskia pitkin kiilakoroissa kipitellessäni. Vuosisadan paras vitsi. Kisan lopputuosta en muista, mutta loppuhuipennus jäi tekemättä. Mä kadotin Legolaksen, joka mun piti iskee kirsikaksi kakun päälle. Illan aikana tuli siis tutustuttua moniin uusiin ihmisiin kuten kirjoitelmasta voi päätelläkkin. Tottakai Toteemin torstaina myös karaokea laulettiin. Jolene, My Heart Will Go On, Paha Poika sekä Kaunis, Rietas, Onnellinen siinä illan aikana tuli laulettua. Jossain vaiheessa väsy alkoi kuitenkin vaivata ja hyppäsin taksiin kun koiratkin ennen sänkyyn pääsyä oli käytettävä ulkona. Turvalleenkin vetäisin lenkillä kun omaa hölmöyttäni en muistanut kiiloja vaihtaa talvikenkiin. Jäätynyt maa ja liukaspohjaiset kengät eivät ole hyvä yhdistelmä. Ei ainankaan jyrkässä alamäessä, jota ei ole hiekoitettu.

Kommentit

  1. Miksi et käytä vapaita painoja? Hyödyt niissä ovat suuremmat kuin laitetreenauksessa ja ihan tekniikatkin ovat opittavissa.

    VastaaPoista
  2. Onneksi alkoholilla ei ole vaikutusta kehoon salin jälkeen :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei oo sellasta pakkomiellettä saliin, että unohtaisin muun elämän ja jättäisin salin. Edelleen aion käydä baarissa juuri silloin kun huvittaa =)

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?