Pridekuntoon 2015

Muilla se on kesäkuntoon, mutta minulla ja ystävälläni Idalla tavoite on pridekunto. Nimet vedettiin maanantaina Forever kuntoclubin sopimuksiin ja oli myös ensimmäinen treenipäivä. Maanantait on hyviä päiviä vetää kaikki lihasryhmät läpi circuit- salilla ja maanantait meneekin circuitilla. Muut päivät sitten treenaillaan isolla salilla, jossa laitteita on vielä monipuolisemmin sekä vapaita painoja. Vapaita painoja tosin itse en käytä laisinkaan. Ajattelin lihoneeni Espanjan matkalla, mutta kuntosalin vaa'alla käydessäni yllätyin positiivisesti. Paino ei ollut noussut mihinkään. Oma tavoitteeni siis on nyt tässä neljän kuukauden aikana päästä niin kiinteään kuntoon, että voin laittaa päälleni Helsinki Pride-tapahtumaan astetta paljastavammat vaatteet edellisiin vuosiin verrattuna. Laihduttaahan minun ei tarvitse grammaakaan, sillä olen jo ihannepainossani. Aamupainoni on 65kg ja pituutta minulla on 177cm. Ongelma-alueitakaan minulla ei ole kuin selkä sekä se yleisin, joka on tietenkin alavatsa. Olen siis vihdoin taltuttanut kuntosalikammoni. Yksi päivä joku idiootti sanoi mulle pukuhuoneessa: ''Mua et sitten homo rupee tuijottamaan''. Reippaana poikana vastasin sille miehelle: ''Hanki edes vähäsen ulkonäköä ja hyvä vartalo, niin sussa olis edes jotakin tuijottamisen arvosta''. Ei muuten sanonu mulle sanaakaan ton jälkeen, vaan lähti naama punasena treenaamaan. Tuota neanderilaista lukuunottamatta mun kuntosalikokemus on ollut aivan loistava ja olen suoraansanottuna jäänyt jo täysin koukkuun.

Ennen tämän päivän treeniä, joka oli vatsa- ja selkätreenipäivä, käväisin valokuvamallina ystävälleni. Hän tällä hetkellä opettelee maskeerausta ja minä olen aina jostain syystä uhrina jos joku mun ystävä tarvitsee uhria ihmiskokeeseen. J-Rock tyylillä oli kuvaukset ja laitan tohon pari kuvaa mitkä nappastiin kuvausten röökitauolla puhelimella pikaisesti. Ne oikeat kunnon kuvat tulevat ihan lähipäivinä ja tietenkin laitan ne sitten teille tänne.

Espanjasta ostetut uudet treenihousut on nyt sisäänajettu.

Tällästä tänään siis oli päivemmällä. Hiukan vilu tuli, mutta se on vain pikkuvikoja.

Kommentit

  1. Kyllä tollaisen läskin pitäisi vähintään 5kg vielä pudottaa painoa. HUOM VÄHINTÄÄN!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos kokoa 36/S oleva ihminen on läski, niin olen sitä kuule ilomielin ;D

      Mistä teitä trolleja aina löytyy vai oletko kenties jonkun sairaan Pro Ana- sivuston jäsen? xD

      Poista
  2. Painoahan sun ei todellakaan tarvi pudottaa,oot erittäin hoikka.Mahtavia on nuo kuvat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta tulis sairaanoisenlaiha jos vielä painoa rupeaisin pudottamaan. Kunnon ruokaa,treeniä ja kiinteytystä vaan tällä hetkellä =)

      Kiitos paljon kehuista sulle <3

      Poista
  3. Jos kävit tämän viikon maanantaina eka kertaa salilla ja keskiviikkona postasit, että olet jo ihan koukussa, niin miten se on mahdollista? Entä miten se koukussa olo ilmenee? Haluaisin oikeasti tietää; itsellänikin kuntokuuri edessä, kun vain löytyisi motivaatio ja keinot. - Kiitos vastauksestasi etukäteen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis m kvin ennen matkaa reilu viikon salilla kun oli tutustumisjakso,joka saatiin kaverin kanssa ennen sopimuksen tekoa. Ja ilmenee sillä tavalla, että oltiin ihan innoissaan kun pääsi taas salille 10pv tauon jälkeen. Siellä kun käy siitä tulee rutiini ja tulee olo et jotain on tekemättä jos ei käy salilla :D

      Mun motivaatio on peilikuva, tiukat vaatteet ja terveys =)

      Poista
  4. Ihme turhaa riidan haastamista ja vittuilua noilta anoilta :D Et kyllä ole läskiä nähnytkään, mun mielestä näyttäisit paremmalta jos sulla olisi vähän enemmän painoa, mitä nykyään. Mutta jokaisella on se oma ihannekroppansa ja jokainen saa olla sen kokoinen kun huvittaa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niitä todennäköisesti vituttaa suoraansanottuna kun onnistuin laihduttaman, enkä ole grammaakaan lihonut tavoitteeseen päästyäni :D

      Poista
  5. Hyvältä näytät! Oletko töitä hakennu vai lähetkö kouluun? Mukavaa,että olet saanut kuntoilu kipinän.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Töitä haen. Kouluun en todellakaan tällä hetkellä ole menossa kun juuri pääsin siitä kauhusta eroon :D

      Poista
    2. Töitä haen. Kouluun en todellakaan tällä hetkellä ole menossa kun juuri pääsin siitä kauhusta eroon :D

      Poista
  6. haha, hyvin vastasit tuolle idiootti äijälle :DD ja pakko kommentoida vielä, että muista lepopäivät (vaikka sen varmaan tiedät jo itsekin). Lihas kasvaa levossa (; mutta hyviä treenihetkiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joillakin on niin isot luulot itsestään, että ne pitää palauttaa maanpinnalle välillä :D

      Lepopäivät kyllä muistetaan. Välillä liikaakin levätään :D

      Poista
  7. Se lasagnette ohje? Pliis

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai niin joo laitan sen heti seuraavaan postaukseen!

      Poista
    2. Ai niin joo laitan sen heti seuraavaan postaukseen!

      Poista
  8. Moi, tuleeko sulle tänne blogiin jossain vaiheessa kirppistä? :) Joskus sellaista pidit ja se olis kiva piristys meille.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näillä näkymin ei ole tulossa vähään aikaan.

      Poista
  9. Miten sä keksit noin nasevia vastauksia heti kun joku tulee aukoon päätään jossain salilla?
    Mä oon ite aina sitten vasta joskus 10 minsan päästä, että miksen sanonut noin tai näin..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kokemuksen kautta :D
      Sen verran kusipäisiä ihmisiä elämässäni tavannut.

      Poista
    2. Hyvin laitoit jauhot suuhun tuollaiselle idiootille :D Itsekin välillä törmännyt tuollaisiin, valitettavasti.

      Poista
  10. Hihhih mä muistan kun joskus nuorempana ja vähän paksumpana olit vakaasti sitä mieltä, että urheilu on persiistä :D Hieno juttu, että olet innostunut liikkumaan, näytät tosi hyvältä nykyään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Perseestä se on vieläkin, mutta pakko salilla käydä kun haluan timmin vartalon! :D
      Kiitos paljon kehuista =)

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?