Näitä täällä ei vielä ollutkaan!

Olen kokonaan unohtanut julkaista pari kuvaa siitä kuvaussessiosta ystäväni Mirkan kanssa. Hän siis harjoittelee tällä hetkellä maskeerausta sekä kuvien radikaalia muokkausta ja kuka olisikaan parempi uhri siihen kuin minä. En tiedä miksi, mutta aina kun kaverit haluaa testailla jotakin olen minä koekaniinina.




Kommentit

  1. Wau! Villejä kuvia! Blondi sopii hyvin!

    VastaaPoista
  2. Kivoja kuvia! Onko siulla muuten ask-tiliä? (: Jos on niin mikä siun nimimerkki on? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon <3

      Ask:iä mulla ei ole, eikä tule :D

      Poista
  3. Ihan hyvät kuvat,varsinkin tuo ylempi.Kuuntelin joku aika sitten haastattelun,jossa olit mukana,sulla on ihana ääni ja puhetapa,voisit tehä vaikka youtubeen jotain videoblogia,jookosta:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon <3

      Vihaan videoblogeja, joten en aio niitä tehdä :D

      Poista
  4. Mielipide Suomen euroviisuedustajasta?

    VastaaPoista
  5. Missä se haastattelu on? Olisko linkkii? Haluisin itekkin kuulla sen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://www.radiofinlandia.net/index.php/haastattelut/1156-haastattelussa-johanna-tukiainen-31-1-2015.html

      Poista
  6. Mihin tähtäät näillä kuvilla? Haluaisin oikeasti tietää. - Kiitos vastauksestasi jo näin etukäteen ja mukavaa kevään odotusta sinne Itä-Suomeen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitä mihin tähtään? En mihikään. Kuvattavana on vaan kiva olla =)

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?