Koukussa kuin narkkari!

Mulla on outo tapa jäädä johonkin tiettyyn ruokaan koukkuun. Etenkin jos jotain mainostetaan paljon, josta esimerkkinä muistaakseni viime kesänä ilmestynyt Magnum skumppajäätelö. Se maistuu edelleenkin herkkupäivinä. Tällä hetkellä olen jämähtänyt neljään eri asiaan. Keitetyihin kasviksiin, kylmään ananasmurskaan, omenoihin sekä eräänlaiseen terveelliseen kerrosherkkuun. Tuon kerrosherkun kasaan yleensä seuraavaan järjestykseen korkeaan lasiin seuraavista aineksista: ananasmurska, rasvaton maitorahka, pakastemarjoja (niistä tulee sulaessa kaunis marmorinen kuvio), rasvaton raejuusto, rasvaton maustamaton jugurtti, taas tulee pakastemarjoja ja lopuksi pinnalle lusikallinen mysliä. Tuo on myös tosi terveellinen herkku ja ainoa ruoka mitä pystyn aamupalaksi syömään. Tai noh reilu tunnin päästä heräämisestä. Heti jos rupeaa syömän, niin tulee ruoka yhtä nopeasti ylös kuin meni alas. Tuo on myös hyvä siitä, että se on helposti muunneltavissa oman makunsa mukaan. Niin ja tämä valmistetaan aamua edeltävänä iltana jääkaappiin maustumaan yön ajaksi.

Treenit on sujunut tosi hyvin jos ei paria onnettomuutta laske mukaan. Viime lauantain jysäytin polven johonkin saakeli rautapalikkaan ja tänään oikea puoli hartiasta jämähti vähän jumiin. Jälkimmäinen ei tosin tullut yllätyksenä. Minulla nimittäin on niin jumissa hartiat kuin olla ja voi, jonka takia joudun syömään Voltaren Rabid nimistä tulehduskipulääkettä sekä Sirdalud nimistä lihasrelaksanttia. Mun pitäis saada aikaseks tilata lääkäriaika, että saan lähetteen fysioterapeutille ja hierontaan, että noista pillereistä pääsee eroon. Tämän jutun olen muuten unohtanut kertoa Espanjan matkasta. Siellä kun kävin hieronnassa, niin hieroja tokaisi minulle: ''Oh my god! You have a very seriously problem!''. Tarkoittaen siis hartioitani.

Maistuu ja näyttää hyvälle!

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?