Ensi kertaan, Espanja!

Noniin ja nyt vielä hiukan Espanjasta. Palaan ensimmäisenä keikkoihin sen takia, että Elena Vikström väittää keikkamme menneen huonosti. Tuohan ei pidä alkuunkaan paikkaansa. Hoidimme jokaisen keikan ammattimaisesti ja kunnolla yleisön viihtyvyyttä ajatellen, kuten kuuluukin tehdä. Esiintyminenkin on asiakaspalvelua ja siinä olemme molemmat Johannan kanssa hyviä. Itse asiassa ravintoloitsija piti meistä niin paljon, että keskustelimme alustavasti tekevämme samanlaisen keikkaryppään uudelleen ensi talvena.

Nyt takaisin muuhun matkaan. Minä pidin todella paljon Fuengirolasta. Tosin silloin kun alkoi lähtemään suomalaisten alueelta poispäin. Kaupungilla oli ihana kävellä ihan muuten vain vailla päämäärää ja katsella vain paikkoja. Eniten kuitenkin vaikutuksen tekivät ihmiset. Ihmiset siellä olivat nimittäin paljon positiivisempia ja ystävällisempiä kuin Suomessa. Ensimmäisenä iltanan tutustuin thaimaalaiseen tyttöön, joka eräänä iltana kutsui minut luokseen ja valmisti erilaisia thaimaalaisia ruokia. Luoja miten herkullisia ne ruuat olivat. Alkumatkan aikana tutustuimme Johannan kanssa kahteen ihanaan nuoreen tyttöön Paulaan ja Saraan. Ihan mahtavia ihmisiä. Heidän kanssaan tuli vietettyä matkan aikana paljon aikaa. He olivat myös muun muassa mukanamme markkinoilla. Erääseen baariin työntekijäänkin tuli tutustuttua ja juteltua paljon hänen kanssaan. Hän on baarityön ohella työntekijöiden välityspalvelussa töissä ja hän sanoi saavansa minulle pk-seudulta alani, eli kokin töitä. Täytyy vain yhteystiedot sun muut tuollaiset ensi viikolla rustata hänelle päin. Siinä oli nyt mun top4 ihmisistä, joita tapasimme. Paulan ja Saran kanssa suunnittelemmekin jo tapaamista Suomessa.

Ylipäätään matka oli todella mukava kertakaikkiaan. Hyvää ruokaa, ihania ihmisiä, todella upeat keikat, radiohaastattelu, rentoutumista, kauneudenhoitoa, shoppailua ja biletystä. Minua jäi vaivaamaan ainoastaan yksi asia. Emme ehtineet käymän Marbellassa ja se jäikin ensi kertaan. Yksinkertaisesti kun ei ollut aikaa. Meillä kun oli noita keikkoja viitenä iltana seitsemästä. Kaksi vapaailtaa siis ja molemmat olivat buukattu täyteen. Radiohaastattelu, kauneushoitola ja eräs illalliskutsu. Puhuimmekin Johannan kanssa, että matkan olisi pitänyt olla ainankin pari päivää pitempi.

Kotiinpaluu oli mulla hauska. Tulin siis Lappeenrantaan torstaina. Edellisen yön olin Johannan luona Helsingissä lennon jälkeen, jossa jouduin nukkumaan yhdessä ex:äni kanssa, joka on Johannan nykyinen, mutta tuleva ex. Älkää kysykö me ei tajuta välillä itsekkään näitä kuvioita. Onneksi kuitenkin ihana tuttavani Miika aka Pikachu pelasti minut ja haki hänen luokseen kahvittelemaan siinä viiden aikaan aamuyöstä. Minun oli tarkoitus olla vain joku n.20min, mutta pian katsoimme kelloa ja se alkoi lähestymään jo seitsemää. Onneksi tuo entinen tapaukseni oli sammunut minun palatessani, niin sai käydä rauhassa nukkumaan, nukkumaan suureksi kahdeksi tunniksi.

Minulla nimittäin oli kyyti Lappeenrantaan siinä puolen päivän aikaan ja minun piti raahata iteni katajanokallekkin kaikkine matkalaukkuineni. Jouduin muutes ostamaan shoppailuilleni oman matkalaukun, että sain ne kuletettua Suomeen, mutta takaisin paluumatkaan. Paluumatkat Helsinki-Lappeenranta on aina kauheimmat. Miksi? No koska tietää pian näkevän omat ihanat karvavaavatuutelipuupelimurupupuset, eli koirat. Kotona mulla olikin todella iloinen vastaanotto. Hännät kävivät, pusuja tuli molemmilta ja kiehnäsivät ympärillä koko ajan. Sitten vähän rauhottui kun ainnoin pojille heidän tuliaiset, pinkkejä vinkuleluja iso kasa. Alku innostus kun oli pojilla ohi, niin Tuisku oli todella huomion kipeä kun taas Mentor vihainen minulle. Olin nostamassa Mentoria syliin ja se murahti mulle ja meni pöydän alle mököttämään. Sitten kun en itse huomioinut sitä vähään aikaan tuli itse änkeämään mun syliin ja nukahti siihen.





Johannan luona testailin uusia mausteita herkullisen lopputuloksen kanssa. Kermainen chilicurrykana riisillä!


Kommentit

  1. Miksi ihmeessä ette käyneet (tai sinä yksin käynyt) Marbellassa (aamu)päivällä? - Muutoin ihan kivasti kirjoitettu matkaraportti, josta kiitokseni.

    P.S. Paljon puhuva ilme koirallasi tuossa eka kuvassa; taisi kuvanottohetkellä vieläkin olla sinulle katkera poissaolostasi. Kuka muuten on kuvan ottaja, hienosti on saanut vangittua koirimuksen tunnetilan. Ja kiitos että huolehdit koiristasi niin hyvin, toisin kuin eräät muut, nimiä mainitsematta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siinä kun keikkailtojen jälkeen on hotellilla aamuyöllä, niin ei oikein kykene heräämään aamupäivällä. Tai kyllähän sitä kykenee, mutta sitten ei ole voimia seuraavaan keikkaan. Työ ensin ja sitten huvi. Siksi juuri mietimmekin, että olisi ainankin yksi tai kaksi täysin vapaapäivää pitänyt vielä olla ennen paluuta, niin olisi saanut kaiken tehtyä. Ensi talven keikoilla sitten sine Marbellaan tai ehkä jo aiemminkin ihan itse kustantamalla matkalla.

      Kuvan otin ihan itse puhelimen etukameralla. Mentor oli hassu kun vieressä halusi olla koko ajan, mutta silti mökötti koko ajan :D

      Poista
  2. Sun onnesi, että asun tässä keskustassa. Olisit muuten saanut istua kadulla odottamassa tilanteen hiljenemistä. :D Mutta komppaan ylempää, kiva matkapostaus ~ Ylpeä olen, että oot rauhottunut! (Y)

    Pika

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahhah kiitos ;D
      Harmi vaan, että emme ehtineet enää päiväkahveille... Grrrr... ;)

      Poista
    2. Wtf ethän sä edes juo kahvii XD
      Onnistuneesti pilasitte mun seuraavan koulupäivän kyllä, mutta minkäs voin kun niin iso sydän, ettei raaski toista pakkaseenkaan jättää. :/

      Poista
    3. Juon mä erikoiskahveja ;D

      Ja kyl mä oisin siel Johannalla voinu olla,mutta kun seura (herra V) ei ollu miellyttävää seuraa ni halusin ulos tuulettumaan ja sit sain pummittua susta seuraa :D

      Poista
  3. Moikka tai bueanos noches :-) kiva kertomus matkasta-meetkö takas töihin vai pdrusratko oman firmaan vai ootko johannan manageri?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Töitä etin tällä hetkellä ja kiitos kehuista <3

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?