Uusi vuosi ja uudet suunnitelmat!

Yksi vuosi on jälleen takana ja edessä vähintään yhtä upea vuosi. Vuoteen 2014 kulu paljon iloisia ja surullisia muistoja. Lyhyt, mutta kiihkeä suhde, valmistuminen kokiksi, kaikki ihanat hetket ja juhlat läheisten kanssa sekä tulojen huomattava kasvu. En yleensä puhu raha-asioistani, mutta nyt olen niin iloinen kuluneesta vuodesta. 2013 tuloni olivat säälittävä reilu 8 000e, mutta 2014 pääsin lähemmäs 20 000e. Veronpalautuksia saan joka vuosi, sillä arvioin aina tuloni yli ennemmin kuin ali.

Tämä vuoden vaihde juhlittiin ystäväni Mirkan pippaloissa paljun, saunan, biljardin, tietovisailun, rakettien ja herkullisten drinkkien parissa. Pientä naposteltavaakin tietenkin oli, niin suolaista kuin makeaakin. Tinat valitettavasti unohdin ostaa ja sitä en tänäkään vuonna päässyt valamaan. Ensi vuonna sitten. En kyllä muista minä iltana olisin näin paljon nauranut. Niin monta kommellusta pääsi käymään. Yksi ehdoton ykkönen täytyy kertoa. Yksi kaveri oli näyttäny yhdestä kundista kuvan missä se on vaan pyyhe päällä ja sen erään ääriviivat piirty pyyhkeeseen ja ei oo mikää perusmöhkäle. Noh tuo tyyppi oli mein vieressä ja kuiskasin sille mun kaverille: ''Onks toi se monsterikulli?''. Noh mun kuiskaamistaidot tiedetään ja varmaan kaikki kuuli tuon mun kysymyksen. Luoja että sai nauraa hetken jos toisenkin tuolle mun kuiskaamiselle. Etenkin kun mulle kävi useampi kuiskaamiskommellus illan aikana.

Puolilta öin sitten mentiin pihalle ja pistettiin oma ilotulitusshow pystyyn. Tulisuihkuja, isoja raketteja ja muutama pienikin raketti löytyi. Skumpatkin tietenkin poksautettiin auki ja kilistettiin hyvät uudet vuodet kaikille. Omat suosikkini raketeissa ovat aina tulisuihkut sekä pinkit isot raketit. Iltulituksen kuvaaminen on muutes saakelin vaikeaa. Nuo kaksi kuvaa, jotka tänne julkaisin ovat suunnilleen ainoat onnistuneet reilu 50 kuvasta. Parempi kuitenkin pari pikkasen parempaa kuvaa kuin monta surkeaa. Mä muutes olin ihan tulessa illan aikana. Voitin niin biljardissa kuin tietovisassakin. Muita uuden vuoden lupaksia ei tosiaan tullut tehtyä kuin painonpudotus 69kg:sta takaisin siihen 65kg. Suurin tavoitteeni kuitenkin on työllistyä alalleni joko Lappeenrannassa tai Helsingissä.

Pakollinen friendsie Mirkan kanssa

Biljardri on kiva peli vaikka sitä en hyvin osaakkaan pelata

Tää on vammasin kuva ikinä mitä musta on otettu, jonka vuoksi oli pakko jakaa teille tämä! :D


Krapularuokaa, Netflix, Coca Cola Zero & uteliaat koirat 

En pelännyt yhtään uutena vuotena pauketta!

Enkä minä!

Illan drinksutarjontaa. Suosikkini oli kuitenkin De Kuyperin Sour Apple sitruunalla ja spritellä!



Kommentit

  1. Monsterikulli :D
    Huvittaa vieläki :'DD

    VastaaPoista
  2. Ihana kuva Tuiskusta! :)

    VastaaPoista
  3. Mistä sulla tuloja muka on?

    VastaaPoista
  4. Eli annat valtiolle rahaa lainaan sen sijaan että itse lainaisit sitä halvalla valtiolta.

    Ok.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uusi nimitys verojen maksamattajättämiselle? ;D

      Poista
  5. Miksi kuvien ottaminen raketeista on vaikeaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koska mä otan kuvan liian aikaisin tai liian myöhään xD

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?