Tylsä Princess!

Kuluneena viikkona oon ollu todella tylsä, jonka vuoksi postausta ei ole tullut sitten Mentorin lauluvideon. Syyllinen siihen on demoni nimeltään Xbox360. Mä en ole suunnilleen tehnyt mitään muuta kuin treenannut ja pelannut. Siihen Dishonored- peliin jäin täysin koukkuun ja pelasin sitä tunteja päivässä, mutta se paholainen on nyt päihitetty, eli pelattu läpi. Lisäksi olen pelannut tämän hetkistä suosikkipeliäni Naruto Shippuuden Ultimate Ninja Storm Revolutionia. Se vaan on niin paras kuten kyseinen anime ja mangakin.

Kyllä mä kuitenkin pikkaisen muutakin olen kerennyt tekemään, kuten kokkailemaan. Olen valmistanut mm: sienipastaa, metsäsienirisottoa ja broilerlasagnettea. Itselleni en jaksa koskaan kokkailla, mutta kun kokkaan muillekkin, niin tulee tehtyä perusteellisemmin ruokaa tuoreista raaka-aineista. Kotona yksikseni syön nuudeleita, proteiinituotteita (rahkat, patukat, vanukkaat) sekä helposti valmistetavia nopeita salaatteja ja keittoja. Ei yksinkertaisesti vain jaksa nähdä kauheasti vaivaa jos vain itselleen tekee ruokaa. Suoraansanottuna mun koiratkin syö paremmin ja monipuolisemmin kuin minä itse.

Hiukset saivat huolto-operaation viikonloppuna ja pitihän sitä käydä näyttäytymässä yöelämässäkin kun treenikin alkaa tuottamaan tulosta. Tästä on hyvä jatkaa tuleva viikko kuntosalin merkeissä. Ps. Baarista saa alkoholittomiakin juomia, eli ei, en ole ratkennut tipattomastani.


Kommentit

  1. Hei mua kiinnostais tää broilerilasagnette ;p saisko ohjeita?

    VastaaPoista
  2. Missä salilla käyt? Onko Lappeenrannassa kallis kuukausi maksu?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on tällä hetkellä testausjakso Foreverilla. Katselen vähän eri paikkoja :)

      Poista
  3. Hei
    jostain silmäni osuivat tähän blogiisi,ja ennen kuinhuomasinkaan,olin ihan jymähtänyt lukemaan kaikki vanhemmat tekstitkin.Kiva lukea niitä ja nuo koirat aivan ihania. Hyviä reseptejä myös - otin muutamia niitä talteen. Ei meinannut naurulle tulla loppua,kun luin noista aiemmista blogistasi tuosta koiranpaska jutusta.kun kirjoitit että et edes talouspaperia käytä ym. :) Joka tapauksessa - tosi kiva blogi sulla ja kivoja juttuja sekä selkeitä kuvia.On mukava lueskella.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon kehuista ja tervetuloa lukemaan =)

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?