Uuden vuoden suunnitelmat!

Suunnitelmat uudelle vuodelle on valmiina ja vaatteetkin on katsottu valmiiksi. Alkuillasta on luvassa bileet ystäväni Mirkan luona. Palju, biljardia, hyvää juomaa ja tinan valamista. Eikä pidä unohtaa ihania ihmisiä tietenkään. Viime bileissä en kerennyt käymään paljussa, joten tällä kertaa hyökkään sinne jo alkuillasta. Jännä myös nähdä mitä tina ennustaa minulle ensi vuodeksi. Mirkalta menen katsomaan Lappeenrannan Satamaan kaupungin järjestämän ilotulituksen, jonka jälkeen minulla on kaksi vaihtoehtoa. Joko menen Giggling Marliniin tai takaisin Mirkan luokse. Asukseni laitan tänä vuonna pinkkiä ja mustaa. www.bisters.fi:n pinkkimustan printtipaidan, mustat tiukat pillifarkut, sellaiset polvikorkuiset mustapinkit sukat siihen farkkujen päälle ja jotkut kivat kiilat.

Koirien kanssa mulla on (luojalle kiitos) todella hyvä tilanne. Mun pojat kun ei pelkää raketteja sekä asun sen verran lähellä keskustaa, että täällä ei voi raketteja ampuilla. Tosin viime yönä joku idiootti kakaralauma poksautteli aamuyöstä raketteja pokkana tuossa autotienreunassa. Koirat ei paukkuihin reagoineet mitenkään, mutta minä sitäkin enemmän. Soitin poliisit paikalle ja sinne se meni koko poikaporukka takakonttiin. Toivottavasti sai kunnon läksytykset kun kukin koteihinsa vietiin.

Tämän paidan puen päälleni uutena vuoten. First Look T-Paita 19,90e by Bisters

Mun rohkeat pojat ei pientä pauketta pelkää
Muistakaa, että keskiviikkoon asti koodilla PENNA www.bisters.fi verkkokaupasta ilmainen toimitus!

Kommentit

  1. MOi! Milloin tarkempaa infoa tammikuun keikoista?

    VastaaPoista
  2. Hyvä Petri! Teit ihan oikein noiden raketeilla leikkineiden kakaroiden kohdalla! Ne mäntit eivät vaan ymmärrä, että toiset koirat oikeasti pelkäävät noita paukkuja. Saatika sitten se, että ne ovat vaarallisia holtittomasti käsiteltyinä. Tähän päälle vielä se että paukutellaan keskellä yötä kun toiset yrittävät nukkua. Saivat ansionsa mukaan! :)

    VastaaPoista
  3. Tuskin on iloiset vanhemmat ollu vastassa ;D

    VastaaPoista
  4. Sun pojat on ihanat! Toi pinkki paita on hieno ja mun mielestä sulle sopii toi pinkki tukka ja se ihan vaalee mikä jossain vanhemmassa kuvassa oli (tais olla peruukki?).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikös olekkin <3

      Kesällä taas vedän pinkin värin päähän ;)

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?