Unien maailma... Minä ja Johanna Tukiainen vaarassa!

Mä olen viime kuukausina ruvennut näkemään todella paljon unia, niin hyviä, kuin huonojakin unia. Pääasiassa onneksi kuitenkin hyviä unia ja olen viime aikoina muistanut näkemäni unet aina herättyäni. Viimeöinen uni on kuitenkin kaikista mieleenpainuvin ja se liittyy minuun, Johannaan, edesmeenneeseen ihanaan ystävääni Juliaan sekä kahteen Johannan ja minun entiseen ystävään.

Olimme Johannan kanssa matkallamme Fuengirolassa ja istuimme hotellissamme pöydän ääressä valmistautumassa iltaa varten. Yhtäkkiä sänkymme rupesi tärisemään ja nämä kaksi entistä ystäväämme ryömivät sängyn alta meitä kohti ja he näyttivät kuin demoneilta. Täysin kalpeita ja silmät olivat pikimustat. Ennen kuin he tavoittivat meidät Julia ilmeistyi eteemme, hänellä oli valkoinen mekko päällään ja hän hohti kirkkautta. En tarkalleen muista mitä tässä kohtaa sitten tapahtui muuta kuin se, että nuo kaksi henkilöä rupesivat muuttumaan savuksi haihtuen ilmaan, eli tuhoutuivat. Seuraavaksi Julia katsoi meitä päin, hymyili ja katosi pois. Tuon jälkeen heräsin.

Kerroin Johannalle unesta tänään ja tässä kohtaa alkaa menemään oudoksi. Nuo kaksi entistä ystäväämme häiriköivät Johannaa viime yönä puhelimitse pitkän ajan. Lisäksi toinen näistä häiriköi minua noin kaksi viikkoa sitten facebookissa todella törkeästi. Jos viestit, joita hän lähetti minulle olisivat olleet julkisia, niin kyseessä olisi ollut törkeä kunnianloukkaus. Tämän kaiken lisäksi eilen tuli vuosi täyteen siitä kun rakas Juliamme menehtyi aivan liian nuorena. Itsehän uskon yliluonnolliseen kuten ennustamiseen, enneuniin, kuoleman jälkeiseen elämään ym... ja tämä on varmasti merkki jostain, mutta mistä?

Eräs toinen vahva enne tapahtuma kävi pari vuotta sitten kun olimme vanhempien kanssa ajamassa Lappeenrantaan. Isä oli jo väsynyt pitkästä ajamisesta ja minulle tuli kauhea tunne, että äidin ja isän pitää välittömästi vaihtaa paikkoja tai jotain todella pahaa tapahtuu. Minulle tuli sellainen ihan kauhea pakokauhun tunne. Vanhemmat sitten uskoivat minua ja vaihtoivat paikkoja. Ehdimme ajaa vain vähän matkaa kun hirvi juoksi automme eteen ja äiti kun ei ollut väsynyt niin luonnollisesti reaktiokyky oli paljon vahvempi ja äkkijarrutuksella auto seis. Ei ollut varmaan edes metriä meillä ja hirvellä. Tapahtuuko teille muille koskaan mitään tälläisiä unia tai tule tunnetta kuin joku varoittaisi suuresta vaarasta, jonka jälkeen tulee kauhea pakokauhun tunne?


Tämä goglesta löytämäni kuva vastaa hyvin ulkonäköä, joka heillä oli.

Kaunis ja ihana Julia on ollut jo vuoden tuonpuoleisessa elämässä poissa keskuudestamme.

Kommentit

  1. mulle on osunut vastaan tosi kamala juttu, oltiin juhlittu pitkä viikonloppu ystäväni synttäreitä josta hän päivittää sunnuntaina sitten krapulaisen kuvan minkä kuvateksti oli "kuolema kuittaa univelat".. Kuten arvata saattaa., ystäväni kuoli tapaturmaisesti sunnuntain ja maanantain välisenä yönä :( Tästä on pari vuotta aikaa jo mutta en tuu unohtamaan tota koskaan..

    VastaaPoista
  2. Ota huomioon, että jos et olisi vaatinut äitiäsi ja isääsi vaihtamaan paikkoja, olisitte ehtineet jo ajaa sen mahdollisen kolaripaikan ohi ennen kuin eläin ylitti tien. Siksi nimenomaan "enteesi" mahdollisi kolarin (jota ei onneksi tapahtunut) > kuvitelmasi vaarasta oli se, joka aiheutti vaaratilanteen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Päinvastoin... Todennäköisesti se hirvikolari olisi sattunut ilman suurta tunnetta vaarasta.

      Poista
    2. Todennäköisesti olisimme olleet juuri siinä hirven kohdalla kun se olisi juossut tielle ellemme olisi pysähtyneet. Paikkojen vaihtaminen kun ei vienyt kuin muutaman sekunnin.

      Poista
  3. Ymmärrän vihanpitonne kyseisiä henkilöitä kohtaan, mutta eikö olisi aika jättää nuo jonnin joutavat henkilöt historiaan. Saatte heidät vain provosoitua jatkamaan häiriköintiänne turhaan. Jätä nuo ihmiset omaan rauhaan ja ole vain täysin huomioimatta heitä milläänlailla. Jos näet tällaisia unia, älä kerro niistä julkisesti. Annat heille vain heidän niin paljon kaipaamaansa julkisuutta. Mielummin minä sinun blogiasi luen elämästäsi kuin noista oudokeista. Olet fiksu poika, jonka juttuja on hauska seurata. Älä siis ole tässäkään asiassa ihan toope.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pari vuotta olen antanutkin noiden olla ihan omissa oloissaan välittämättä noiden jatkuvista provosointiyrityksistään. Tähän liittyi niin monta eri asiaa, että oli pakko kertoa tämä uni. Julia, häiriköintipuhelut, tuleva lomamatka ym... =)

      Poista
    2. Ihmettelen suuresti, miksi huutavat kovaan ääneen että TEIDÄN pitäisi jättää heidät rauhaan jos he kerran soittavat teille häirikköpuheluita ja kiusaavat kaikin tavoin. Noh... Kaikissa korteissa on aina kääntöpuolensa, mutta minusta teidän kaikkien olisi fiksuinta vaan antaa toistenne olla. Hauskempaa teillä kaikilla on kun kukaan ei kiusaa toisiaan :)

      Mutta eniveis... Kaikkea hyvää sinulle. Rauhallista joulun odotusta :)

      Poista
  4. Mulle ja omalle äidille oli käynyt myös jännä uniyhdistelmä. Näin ylä-asteella unta että olin äitini ja siskoni kanssa laivassa ja yhtäkkiä putosin sieltä, mutta äiti pelasti minut ottamalla viime hetkellä nilkasta kiinni :D Kun kerroin äidille unesta niin hän kertoi, että kun hän oli raskaana mulle hän oli nähnyt unta että oli kielekkeellä ja näki alhaalla joessa vauvan kasvot veteen päin. Äiti oli unessa tiennyt että se on hänen lapsensa ja hypännyt pelastamaan vauvan. Molemmissa unissa siis äiti pelasti minut ja myös vedellä oli keskeinen merkitys :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Monet väittävät unien olevan ihan vain mielikuvituksen tuotosta, mutta itse olen sitä mieltä, että unilla on aina jokin merkitys.

      Poista
  5. Tosi creepyi juttui :o mun kaverin isä oli pienenä nähny unta jossa joku vieras mies oli tullu sanoo sille et sun siskos kuolee,, siitä oli menny ehk viikko niin sen sisko oli sit oikeesti jääny auton alle!! :(( tollaset jutut aina pistää miettimään...

    Arvaa olinko ihan into piukeena ku kuulin et ootte tulossa johannan kaa fuengirolaan kans!! oon ite menossa joulun pyhien jälkeen mun isovanhempien luo fuengirolaan, kun pidän koulusta väli vuotta, oon ainakin maaliskuuhun asti siellä!! :)) ois tosi kiva nähdä teitä! missä teillä on keikkoja ja millon?? onks ne jossain baaris?? mun äippä kyl sano etten sais käydä baaris siel mut oon kyl täyttäny jo kaheksantoista XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varmaan ollut kauhea olo tapahtuneen jälkeen :/

      Tule ihmeessä katsomaan meitä. Ilmoitamme keikkaravintolat tammikuussa =)

      Poista
  6. Itse ajattelisin Julian ilmestyksen , ja "vihollisten" tuhoutumisen kannusteena olla vahvoja , ja jättää moiset omaan rauhaansa... -pari tapausta käynyt itsellenikin, että tuntee pakottavan tarpeen tehdä/toimia tietyllä tavalla...sitten jos jostain syystä niin ei olekkaan tehnyt , on kaikki mennyt pieleen..mutta olisi mennyt hyvin, jos olisi toiminut tuon tunteen mukaan. Vähän niinkuin tuo hirvi - juttu...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuollaisia enteitä on aina toteltava, sillä paranormaaleja asioita on olemassa, vaikka moni väittääkin sitä humpuukiksi.

      Poista
  7. yksi ystäväni näki unta, jossa oli ystävänsä kanssa saunassa. yhtäkkiä sauna oli täynnä mustaa "töhnää", ystäväni siivosi niitä hirveällä vimmalla pois, mutta yhteen nurkkaan jäi sitä eikä se lähtenyt millään. vähän tämän jälkeen hänen ystävällään todettiin syöpä :( tosi puistattava juttu.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?