Läskihamppari ja homodrinkki hinttimausteilla!

Pikkaisen tuli muutosta siihen ''nyt on tämän vuoden bileet biletetty'' lupaukseen. Pitihän mun nyt herranjumala pikkasen lähteä juhlistamaan valmistumistani. Torstaisin juhlintapaikka minulla ja ystäväporukallani on yleensä aina Bar Totem. Silloin siellä on halvat ja meno on mahtavaa + siellä on karaoke, josta pidän silloin tällöin. Siinä kun saa laulaa, vaikka ei osaisi. Siispä se sopii minulle täydellisesti!

Ennen bilettämään menoa oli melko hektinen päivä. Se alkoi parin tunnin aamulenkillä koirien kanssa, josta lähdin vanhempien kanssa aamupalalle sekä jouluostoksia tekemään. Juuri kotiin päästyäni ystäväni Minna soittaa ja pyytää mukaansa syömään sekä ostoksille. En siinä ruvennu vaatteita riisumaan turhaan, joten koirat hihnoihin, lenkille ja Minnan kyytiin. Kävimme McDonaldsissa, jossa olen luoja ties kuinka kauan sitten käynyt syömässä. Varmaan joskus viime keväänä. Burger Kingissä sitten onkin käyty senkin edestä, vaikka sellainen sijaitsee reilu 200km päässä Lappeenrannassa. Ruokailun jälkeen ajattelin pääseväni vihdoin lepäämään ennen kuin täytyy lähteä bilettämään, mutta mummi soitti ja pyysi minua auttamaan siivoamisessa, enkä siitä voinut kieltäytyä. Mummini sairastaa syöpää ja teemme perheen kanssa parhaamme auttaaksemme häntä. Loppujen lopuksi en kerennyt lepäämään sekunttiakaan ennen baariin lähtöä. Kotiin kun mummilta menin, niin taas koirat lenkille ja sitten tulikin jo lähtö. Hyvä että edes puuteria ehti sutia naamaan.

Noh baarissa sai sitten onneksi vihdoin ja viimein rentoutua. Baari oli aivan täysi ja vastaan tuli koko ajan niin ystäviä, hyvänpäiväntuttuja kuin blogini aktiivisia lukijoitanikin. Mua rupesi kyllä naurattamaan kun ehdin ottaa pari askelta narikan jälkeen ja sitten jo ensimmäiset halusivat kanssani selfien. Hauskaa kyllä riitti koko illan ajan. Tanssimme valssia, hitaita ja strippasimme tangolla. Vähän juomapeliäkin oli ja Minna tarjosi minulle valmistujaisjuoman. Minna tilasi sen näillä sanoilla: ''Tee niin uber homo juoma kuin koskaan osaat. Kaikkea hintti härpäkettä, glitteriä sun muuta''. Loppujen lopuksi sain pinkin maitopohjaisen juoman, jossa oli koristeena kermavaahtoa, erilaisia strösseleitä ym... Juoma oli kaikenlisäksi tosi hyvän makuinen. Sellainen hiukan pirtelömäinen.

Moni on kysellyt lahjapostauksen jälkeen miten ja missä olen tutustunut Naruto sarjaan/peleihin. Noh mä olen seurannut kyseistä sarjaa jo vuosia. Aloitin katsomaan sitä joskus ala-aste aikoina ja olen aina pitänyt siitä. Tosin mä inhoan sarjan päähenkilöä Narutoa. Se on vaan niin ärsyttävä jostain syystä. Tutustuin sarjaan kaverin opastuksella ja sitä kautta siis niin mangan, animen kuin pelitkin löysin elämääni. Suosikkihahmoni on Sakura Haruno, mutta peleissä suosikkini on Ino Yamanaka. Kyseinen hahmo sen takia, että osaan pelata sillä todella hyvin, enkä häviä lähes koskaan Inolla pelatessani. Ehkä noin yksi kymmenestä ottelusta on tappio jos sitäkään. Edes ne 24/7 online pelaajat ei päihitä mua kaiken maailman Sasukeilla, Itacheilla sun muilla Uchiha klaanin tyypeillä, jotka ovat mielestäni yliarvostettuja.


Kommentit

  1. Kumpi naisista on Minna? Ja kuka on toinen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minna on tuo hardcorempi ja vaaleahiuksinen on Ida, joka onkin tuttu aikaisemmista postauksista =)

      Poista
  2. Olisin siitä homodrinkistä halunnut kuvan :( Itse otan kaikista custom drinkeistä(ni) kuvan Instagramiin tms.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sori.. Mä oon ihan sairaan huono kuvien kanssa varsinkin jos meno päällä. Sitten jossain vaiheessa tulee mieleen ''prkl ois pitäny ottaa kuva'' :D

      Poista
  3. Kävelitkö lauantaina kymmenen aikaan tyysterniemeen päin? Olitkohan se sä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minähän se olin ;D
      Syyn voit lukea uusimmasta postauksestani ;)

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?