Kuolema korjaa pian....

Ei luoja mikä väsymys on päällä. Mä en todellakaan kestä näitä ilta-aamu vuoroja. Eilen siis olin töissä illassa ja viimeinen näyttökin oli eilen. Arviointikeskustelu on tiistaina, mutta se kerrottiin jo, että läpi meni heittämällä, mutta näytöstä enemmin sitten arviointikeskustelun jälkeen. Tosiaan pääsin vasta illalla joskus kahdeksan jälkeen kotiin päin ja kotona olin joskus yhdeksän jälkeen. Lepäämään en tosin päässyt. Koirat hihnoihin ja ulos seikkailemaan useammaksi tunniksi. Sitten kotona perus siivoomista, laitonta pyykinpesua (työvaatteet oli pakko pestä) ja katselin päivän tv-ohjelmat ''iltapalaa'' syödessä. Iltapalan jälkeen vielä pieni lenkki ennen nukkumaanmenoa ja kappas kello olikin jo reilusti yli kolme. Eihän mulla ollutkaan herätys aamuvuoroon kuin viiden jälkeen.

Kaikenlisäksi tämä päivä oli saakelin kiireinen, eikä se alkanut kovin hyvin. Kylmiön avatessani nimittäin sieltä lensi marinoituja luumuja isot kasat lattialle ja siivoushommiksihan se meni. Aivot ei ole toiminut koko päivänä ja naama ollut norsunvitulla. Heti muutes huomaa, että kun ei ole nukkunut kunnolla, niin tulee tehtyä paljon enemmän virheitä. Ei kuitenkaan mitään vakavia virheitä vaan tyyliin tälläisiä: ohjeessa lukee suikaloi kasvikset ja kohta huomaat vetäväsi niitä kuutioiksi. Ärsyttävin asia kuitenkin on kun helposti unohtaa mitä oli tekemässä/seuraavaksi tekemässä/hakemassa. Kunnialla kuitenkin selvisin tästäkin työpäivästä ja ensi yönä saa nukkua kunnolla. Huomenna kun on töitä vasta 14:00 alkaen. En varmasti herää ennen puoltapäivää jos koirat ei herättele jo aiemmin.

Ensi viikolla todennäköisesti kuolema korjaa mut mennessään. Minulla on nimittäin samanlainen ilta-aamu, mutta pahempi. Työpäivät ovat nimittäin 2h pidempiä ja kotonakäymiseen jää aikaa 6h työvuorojen välissä. Enhän mä herranjumala kerkeä kuin käymään suihkussa ja lenkittämään koirat, jonka jälkeen pitää taas liitää. Noh ehkä mä selviän, nimittäin tuon vuoroyhdistelmän jälkeen olen suorittanut opintoni loppuun asti!




Kommentit

  1. Sinun lepoaika ei täyty, jos vaan 6 h aikaa työvuorojen välissä, eli ei ole ihan laillista tuollainen :)...

    Koitahan jaksaa ja mukavaa joulun odotusta ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laskin väärin ja 8h siinä jää vuorojen väliin. Nukkumisaikaa ei tosin jää paljon mitään kun on koirat, asuntokin täytyy pitää kunnossa ja katsoa päivän Salkkarit ''iltapalan'' yhteydessä :D

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?